حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و حلب/ مقابله سامانه دفاعی سوریه با حملات صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز به فرودگاه دمشق و حلب حمله کرد و به این فرودگاه‌ها آسیب وارد آمده است، اگرچه سامانه دفاعی سوریه با این حمله مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرنگار المیادین در دمشق گزارش داد: سامانه دفاع هوایی سوریه امروز (پنجشنبه 20 مهر) با حمله جنگنده‌های اسرائیل به فرودگاه‌های دمشق و حلب مقابله کرد. این حمله به باند فرودگاه‌ها آسیب رسانده و باعث تعلیق در پروازها شده است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی به انتشار تصاویر و صحنه‌های از هدف قرار دادن این دو فرودگاه اقدام کردند.

دو روز پیش، منابع آگاه سوری اعلام کردند: اشغالگران منطقه وادی جمله در ریف درعا غربی نزدیک به بخش جنوبی جولان اشغالی مورد حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

این منابع گزارش داد: هدف قراردادن این منطقه در مقابل هدف قراردادن شهرک صهیونیستی «رمات مغشیمیم» در بخش جنوبی جولان اشغالی انجام شد.

سوریه در بیانیه ای اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین را محکوم و تاکید کرد: پاسخ مقاومت حق ملت فلسطین در برپایی دولت مستقل در سرزمین فلسطین را ثابت کرد.

اسرائیل از ورود حزب الله و سوریه به نبرد«طوفان الاقصی» از بخش شمالی این رژیم به منظور کمک به گروه‌های مقاومت در نوار غزه می ترسند. این مسئله منجر به افزایش فشار بر ارتش صهیونیستی شده است که از ضعف و تشتت داخلی رنج می برد.

کد خبر 1728316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha