همه برای حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و سرزمین های غصب شده مسلمانان به میدان بیاییم

امام جمعه یاسوج گفت: فردا روزی است که باید این وظیفه خود را انجام دهیم و در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و سرزمین های غصب شده مسلمانان باید به میدان بیاییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» شامگاه پنجشنبه (۲۰ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز حداقل کاری که از دست ما برمی‌آید این است که در راهپیمایی فردا برای حمایت از مردم مظلوم غزه پیش بینی شده، حضور پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت:وظیفه همه ما اعم از زن، مرد، کوچک و بزرگ این است که در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: من از همه هم استانی‌ها و همه مسلمانان تقاضا دارم که در راهپیمایی باشکوه فردا شرکت و حمایت همه جانبه خود را اعلام کنند.

آیت الله حسینی شرکت در راهپیمایی حمایت از مظلومان و ستم دیدگان را وظیفه دینی ما دانست و افزود: این امر خدا و رسول او است که باید از مظلومان عالم، مسلمانان مظلوم که تحت شکنجه و ظلم و شدیدترین بمباران هوایی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی و استکبار جهانی هستند، حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین و غزه در این سرزمین با چراغ سبزی که آمریکای جنایتکار و خبیث نشان داده، زیر بمباران شدید قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: سازمان ملل و سازمان‌هایی برای افرادی که اروپایی و غربی هستند وقتی اندکی زخم بر بدن آنها گذاشته می‌شود، چه مصوبات و فریادی می زنند، ولی امروز مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران هستند ولی آنها حرفی نمی‌زنند، کسانی که مدعی حقوق انسان‌ها و دموکراسی هستند؛ اینها شاهد بوده و امر کردند.

آیت الله حسینی ادامه داد: جبهه استعمار و استکبار این گرگ درنده و سگ وحشی را رها کردند که با همه تجهیزات به جبهه فلسطین و مقاومت حمله کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ما نمی‌توانیم ساکت بمانیم، همه ما اعم از کوچک و بزرگ، زن و مرد باید از سرزمین فلسطین، مردم مظلوم غزه، جبهه مقاومت و رزمندگان آن اعلام حمایت کنیم.

وی گفت: فردا روزی است که باید این وظیفه خود را انجام دهیم و در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و سرزمین های غصب شده مسلمانان باید به میدان بیاییم.

کد خبر 1728343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha