آرمان فلسطین از بین بردنی نیست/ نیاز رستم به صنایع تبدیلی/ مطالبه مردم رستم در مورد سد پارسیان اجرایی می‌شود

رئیسی با اشاره به اینکه آرمان فلسطین از بین بردنی نیست، عنوان کرد: بعد از ۷۵ سال، نسل های جدید فلسطینی همچنان در برابر ظلم و جور رژیم اشغالگر ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه (۲۱ مهر) در جمع مردم شهرستان رستم گفت: 

عشایر غیور، دلاور و حماسه ساز شهرستان رستم و مردمی که در عرصه های مختلف امتحان خود را خوب پس دادند ۲۲۰ شهید و بیش از ۵۰۰ جانباز و ایثارگر تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم رستم با وجود کم برخورداری منطقه اما نسبت به ارزش ها و پایبندی به اصول مردمی مثال زدنی هستند، عنوان کرد: دلدادگی مردم این منطقه به نظام، انقلاب و ارزش های الهی ستودنی است.

رئیسی با تاکید بر اینکه بزرگترین افتخار ما خدمت گذاری و نوکری مردم است، گفت: جلب رضایت خداوند به وسیله جلب رضای مردم حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نظام سرمایه بزرگی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد، گفت: امنیت موجود در جامعه عنایت حضرت حق است که همواره باید از آن پاسداری کنیم.

رئیس جمهور گفت: اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی توانسته است در منطقه و نظام اقتدار و عزت خود را اثبات کند، به سبب اقتدار و توکل مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین زیر فشار بمباران رژیم صهیونیستی هستند، گفت: کشورهای حامی این رژیم بدانند که در ظلم و ستم آنها شریک هستند.

رئیسی با اشاره به اینکه آرمان فلسطین از بین بردنی نیست، عنوان کرد: بعد از ۷۵ سال، نسل های جدید فلسطینی همچنان در برابر ظلم و جور رژیم اشغالگر ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ما دفاع از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: در دستور کار جمهوری اسلامی است که مدافع حقوق فلسطینی ها باشد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح بیمارستان شهرستان رستم، گفت: امروز با تلاشی که انجام شده شاهد بهره برداری از بیمارستان مجهزی هستیم که تمام تجهیزات آن با تولید ایرانی تهیه شده و این مرکز درمانی در خدمت مردم شهرستان رستم خواهد بود.

وی ادامه داد: از مسائل این منطقه وضعیت اشتغال است، کارخانه قند ممسنی آغاز به کار می کند و نیروهای لازم را جذب و به خط تولید وارد می شود؛ در گام های مقدماتی بخشی از ظرفیت و در گام های بعدی نیز این کارخانه به صورت کامل فعالیت می کند.

رئیسی با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی یک ضرورت است، گفت: کار در کشاورزی و باغات اگر با صنایع تبدیلی همراه باشد ارزش افزوده ایجاد می کند که این مهم در شهرستان رستم و ممسنی پیگیری می شود. همچنین کارخانه آرد نیز از دیگر اقداماتی است که به اشتغال و تولید کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه خواست مردم رستم در مورد سد پارسیان اجرایی می شود، اظهار کرد: در برخی از روستاهای شهرستان رستم راه های مواصلاتی مشکلاتی را برای ساکنان به همراه داشته که طی قراداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) این مهم نیز به سرانجام می رسد.

رئیسی به طرح نهضت مسکن نیز اشاره کرد که به خانواده های نیازمند مسکن تسهیلات ارائه می شود و برای خانواده هایی که امکان اخذ تسهیلات ندارند تمهیداتی حاصل شود تا آنها نیز خانه دار شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران با نگاه تحولی و نگاه به رفع مشکلات خدمت را سرلوحه خود قرار دهند، عنوان کرد: برای رفع مشکلات و گره گشایی از مشکلات نگاه مان به بیگانگان نیست بلکه به دست های توانای مردم و جوانان غیور است.

کد خبر 1728370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha