20 کلاس درسی تا دهه فجر امسال در خوی به بهره برداری می‌رسد

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس در بازدید پروژه های بازسازی زلزله شهرستان خوی گفت: چهارمدرسه با ۲۰کلاس درس در مهرماه امسال به بهره‌برداری رسید و ساخت ۲۰کلاس درسی در دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه صدقی معاون دفتر نظارت سازمان ، رحمانی مدیرکل و سیدزاده معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی از فرایند احداث پروژه های زلزله زده شهرستان خوی بازدید کرد.

معاون فنی و نظارت سازمان در این خصوص گفت: از ۸۸ مدرسه ای که تحت تاثیر زلزله سال گذشته شهرستان خوی شده بودند ۳۵مدرسه دچار آسیب جزئی شده بودند که با تامین اعتبار در اسرع وقت تعمیر و در اختیار آموزش و پرورش قرارگرفت.

وی افزود: ۳۱مدرسه هم نیازمند تخریب و بازسازی بود که ۱۵مدرسه به همت خیرین نیکوکار و ۱۶مدرسه هم با تخصیص ۱۳۰۰میلیارد ریال اعتبار در دست احداث قرارگرفته است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: چهارمدرسه با ۲۰کلاس درس در مهرماه امسال به بهره‌برداری رسید و ساخت ۲۰کلاس درس هم در دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

معاون فنی و نظارت سازمان ضمن اعلام پیشرفت ۳۵درصدی مابقی پروژه ها تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات لازم تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳می بایست همه این مدارس به بهره برداری برسد و پرونده تخریب و بازسازی مدارس زلزله زده شهرستان خوی بسته شود.

کد خبر 1728376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha