راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین باحضور پرشور مردم اراک برگزار شد

راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی امروز جمعه (۲۱ مهر ماه) با حضور مردم اراک از میدان شهدا به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مردم استان مرکزی و شهر اراک امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کرده و با فریاد الله اکبر اعلام کردند که یار و یاور مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه هستند.

مردم مومن، نوعدوست و انقلابی شهر اراک از کوچک و بزرگ، زن و مرد و پیر و جوان، از ساعات اولیه امروز صبح با تجمع  در میدان شهدا با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

راهپیمایان پس از اجتماع در میدان شهدا، از مسیر خیابان محسنی به سمت مصلی بیت‌المقدس شهر اراک حرکت کردند و با عبور از خیابان های شهر همدلی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

راهپیمایان در مسیر راهپیمایی شعار های جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یاد امام خمینی پاینده باد - رهبر ما خامنه‌ای زنده باد، ملت ما بیداره - از اسرائیل بیزاره و الله اکبر خامنه‌ای رهبر را سر دادند.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ای در ۶ بند قرائت شد و حاضران با فریاد الله اکبر خامنه‌ای رهبر بندهای آن را تایید کردند.

کد خبر 1728385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha