شکست های اخیر اسرائیل قابل جبران نخواهد بود

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین گفت: شکست های اخیر اسرائیل برای دولت آن ها غیر قابل جبران در آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر بین المللی اظهارداشت: این حوادث درس های زیادی داشت که پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان مهمترین آن است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب به این اتفاقات اشاره کرده اند و در گذشته هم شکست قریب اسرائیل را وعده دادند که اتفاقات اخیر چنان به بدنه و توان این دولت ظالم صدمه زده که شکست های اخیر برای آنان در آینده غیرقابل جبران خواهد بود.

وی ادامه داد: به برکت اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اسرائیل و دولت های ظالم آمریکا و انگلیس در جهان حذف خواهند شد و آرامش و خوبی ها در جهان فراگیر می شود.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به انتظار فرج و ظهور امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: مقدمات ظهور در حال فراهم شدن بوده و شاهد ظهور منجی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا سیاست های انگلیس را اجرا می کنند، اذعان داشت: همه سران ظلم زمین گیر می شوند و وعده اسلام برای پیروزی مسلمانان محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه برخی نسبت به این حوادث بی تفاوت هستند، گفت: حمایت از مسلمانان وظیفه همه بوده و نباید نسبت به دغدغه های کشورهای اسلامی بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: شعار دادن و حضور در راهپیمایی ها بی اثر نبوده و دشمن از همین انزجار ملت های مسلمان در دنیا می ترسد و باید همه در صحنه های راهپیمایی و محکومیت دشمنان حاضر شویم که آثار آن متوجه پیروزی مسلمانان خواهد بود.

کد خبر 1728414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha