ذات کثیف رژیم جعلی صهیونیستی به جهانیان نشان داده شود

حجت‌الاسلام فلاح به تلاش‌ رسانه‌های غرب در مظلوم‌نمایی رژیم جعلی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه همه مومنین است که با نشان دادن ذات کثیف این رژیم جعلی به جهانیان، اجازه ندهند جای قاتل با مقتول عوض شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه اول آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی خطاب به مومنین گفت: خداوند بهشت را برای اهل تقوا قرار داده و کتاب خدا معیار سنجش است و اعمال خود را باید با کلام خدا بسنجیم.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به سخن گهربار حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه که فرموده‌اند«به دنبال عمل صالح باشید چون بهترین ذخیره برای مومنین اعمال صالح آنهاست»، افزود: در قرآن کریم اعمال صالح مورد تاکید بوده و به شکل‌های مختلف به آن اشاره شده است.

وی تصریح‌کرد: مومن با عمل صالح خود سنجیده می‌شود و ایمان بدون عمل صالح همانند درخت بدون میوه و ثمره است.

حجت‌الاسلام فلاح به شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: این شکست نتیجه ۷۰ سال جنایت‌های این رژیم کودک‌کش است.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های غرب در مظلوم‌نمایی رژیم جعلی، ادامه داد: جهاد تبیین وظیفه همه مومنین است که با نشان دادن ذات کثیف این رژیم جعلی به جهانیان، اجازه ندهند جای قاتل با مقتول عوض شود .

وی تنها را نجات ملت مظلوم فلسطین را مقاومت دانست و خاطرنشان‌کرد: از تمام کسانی که یاور مردم مظلوم فلسطین باشند حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام فلاح به تفاهم‌نامه همکاری بین ایران اسلامی و کشور دوست و همسایه عراق در خلع صلاح کامل گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشورمان اشاره و تضمین و تسریع در این تفاهم‌نامه را از دولت عراق خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر شیخ زکزاکی به ایران اسلامی، اظهارکرد: این شیخ مجاهد زحمات زیادی برای اشاعه دین اسلام در قلب آفریقا و در کشور نیجریه کشیده و ۶ فرزند خود را در راه اسلام هدیه کرده است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ۲۶ مهر روز تربیت‌بدنی اشاره و به اهمیت سلامتی و تندرستی و ورزش در بین مردم پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به پیام معاون رئیس جمهور در بحث‌ مشکلات برنج‌کاران، افزود: ان‌شاء‌الله با این دستور و تصمیمات اخیر مشکلات کشاورزان رفع می‌شود و واردات برنج تا زمانی که در انبارهای کشاورزان برنج موجود باشد ممنوع خواهد شد.

حجت‌الاسلام فلاح به مشکل مکان دفن زباله شهر لیسار در مجاورت رودخانه کرگانرود و محل زندگی مردم اشاره و از مسئولین خواست به فکر حل این مشکل باشند.

کد خبر 1728427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha