«طوفان الاقصی» تنها گوشه ای از قدرت جبهه مقاومت بود

حجت الاسلام کرمی گفت:«طوفان الاقصی» تنها گوشه ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.

حجت السالام محمد کرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به جبهه مقاومت و پیروزی های اخیر و تبعاتش، گفت: اکنون دشمنان متوجه شده اند که در جوامع مسلمان مقاومت به وجود آمده است و نمی توانند آن را از میان بردارند.

امام جمعه مسجد غروی در قصرشیرین افزود: صحنه‌های خوشحال‌کننده‌ای را امروز می‌بینیم که حاکی از قدرت مقاومت، فلسطین و پیروزی رزمندگان این جبهه و عزم جزم آنها برای اینکه این پیروزی را به تصویر بکشند لذا در روزهای آتی خبرهای پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت به گوش مردم مسلمان جهان و ایران به‌عنوان فرمانده جبهه مقاومت خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا دفاع از فلسطین است  همچنین اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه روز شنبه ۱۵ مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد، اظهار کرد: ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

امام جماعات مسجد غروی در قصرشیرین تصریح کرد: اما بعد از عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بسیار جالب رخ داد وآن شادی مردم منطقه ومخصوصا جبهه مقاومت بود و در کنار این شادی ها کشورهای عربی به اقدام مستقیم علیه اسرائیل در صورت پیشروی نیرو های پیاده نظام بود  که نشانه از شکست  عادی سازی روابط اسرائیل با کشوری های عربی دارد.

وی گفت:تشکیل و آبادانی مساجد از صدر اسلام مورد تأکید حضرت نبی اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده و همیشه مساجد مرکز ثقل تحولات فکری، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه اسلامی به شمار می‌روند. با بهره‌مندی از همین ظرفیت عظیم معنوی و اجتماعی مساجد، انقلاب شکوهمند اسلامی در دهه پنجاه و بیداری اسلامی در سال‌های اخیر به ثمر رسید و اکنون نیز شاهدیم رزمندگان مسلمان جبهه مقاومت و مدافعین حرم در بستر همین مساجد تربیت و رشد یافته اند.

حجت الاسلام کرمی افزود: وظیفه ما بعنوان امت اسلامی و قشر مذهبی جامعه که در مساجد مشغول فعالیت عبادی سیاسی هستیم جهاد تبیین نسبت به مسائل داخلی و خارجی جهان اسلام است که  شخصی که اطلاعات کافی ندارد یا تحت تاثیر جریانات معاند وگمراه کننده مخصوصا در فضای مجازی قرار گرفته است متوجه بشود  که چه کسی مظلوم است وچه کسی ظالم است  تا در مسیر اقدام کند.

کد خبر 1728449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha