طوفان الاقصی آغاز یک راه بزرگ است

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه طوفان الاقصی آغاز یک راه بزرگ است، گفت:اسرائیل این غده سرطانی باید از روی کره زمین محو شود.

حجت الاسلام اله رضا اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به جبهه مقاومت و پیروزی های اخیر ، گفت: وحدت بین امت اسلام از هر زمان دیگری بالاتر است به فضل خدای متعال هیچ وقت شما اینهمه جبهه مؤمنین را مستحکم و بصیر مشاهده نکردید این امت شکست ناپذیر است به برکت رهنمودها و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل به برکت خون مطهر شهدای جهاد از جمله سردار سلیمانی دوران ذلت تمام شده است دوران افراد مرعوب غرب به پایان رسیده است. 

امام جمعه سنقر و کلیایی افزود: جبهه مقاومت این روزها دست در دست یکدیگر و با پشتوانه الهی در حال پیشروی بوده و رژیم غاصب صهیونیست نیز در آستانه نابودی است، 

وی خاطر نشان کرد: مقاومت امروز فلسطین که این روزها در بیان رهبر انقلاب اسلامی به برکت همین جوانان فداکار در کرانه‌ی غربی و در سرزمین‌های ۴۸، مبارزان اردوگاه جِنین، و ساکنان اردوگاه‌های فلسطینی در بیرون از فلسطین توانسته رژیم طغیانگر صهیونیست را از حالت تهاجمی و عربده‌کشی به وضعیّت دفاع و انفعال بکشاند و مشکلات سیاسی و امنیّتی و اقتصادی آشکار کنونی را بر آن تحمیل کند، ریشه در همان بیداری اسلامی داشته که نهضت امام خمینی رحمةالله‌علیه با پرداختن به آن جان دوباره‌ای به مسلمین بخشیده بود.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: رژیم غاصب با اینکه به‌راحتی منازل مسکونی را هدف قرار داده و غالب افرادی که شهید کرده زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع فلسطین هستن که در منازل ساکن هستند، اما افراد کشته شده رژیم غاصب افرادی هستند که به میدان آمده‌اند و لباس رزم پوشیده‌اند تا بن دندان مسلح هستند که به برکت عظمت اسلام به درک واصل شدند.

امام جمعه سنقر و کلیایی اظهار کرد: وحدت بین امت اسلام از هر زمان دیگری بالاتر است به فضل خدای متعال هیچ وقت شما اینهمه جبهه مؤمنین را مستحکم و بصیر مشاهده نکردید این امت شکست ناپذیر است به برکت رهنمودها و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل به برکت خون مطهر شهدای جهاد از جمله سردار سلیمانی.. دوران ذلت تمام شده است دوران افراد مرعوب غرب به پایان رسیده است. 

وی گفت: جهان اسلام همگی در برابر اتفاق اخیر فلسطین، مسئول و تکلیف دینی دارند. ملت‌ها و دولت‌های مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین با اتحاد کامل در عرصه ها نظامی، پشتیبانی وارد میدان شوند.

کد خبر 1728450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha