انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی جبهه استکبار و حامیان آنها را به زانو درآورده است

سردار اسدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جبهه استکبار و حامیان آنها را به زانو درآورده است، گفت:عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» نیز هیمنه پوشالی قدرت های استکباری را فرو ریخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفر اسدی» رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و از چهره های ممتاز در عرصه پرافتخار دفاع مقدس و مقاومت، عصر امروز جمعه (۲۱مهر) در ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج عبدالله خسروی که با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگرانف رزمندگان و همرزمان شهید و مردم شهید پرور شهر اراک برگزار شد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و برگزاری این گونه برنامه ها جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اگر امروز عزت، تمامیت ارضی، شرافت و آرامشی داریم به برکت حرکت انقلابی و بزرگ امام خمینی (ره)، حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس و هوشیاری و آگاهی امروز رهبر فرزانه که کشتی نجات ایران اسلامی از بحران ها، طوفان ها و توطئه های دشمنان است، هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان مرکزی، مرکز کل کره زمین است چرا که مردی از این استان برخاست که مشی کل زمین را دگرگون کرد، بیان کرد: خیلی از افراد شاید درک نکنند که امام در آن شرایط چه کار بزرگی را انجام داد و امروز جوانان و نوجوانان باید با مطالعه و تحقیق و پژوهش به ارزش و اهمیت این از خودگذشتگی، فداکاری و ایثار و تلاش های که از آن دوران تا کنون به برکت وجود رزمندگان شده است پی ببرند.

سردار اسدی در ادامه بیان کرد: در آن دوران در برخی دانشگاه ها می گفتند که دنیا در حال پیشرفت و رو به تجدد است و پایان قرن پایان دینداری همه است و می گفتند دین برای گذشته بوده افیون ملت ها است، دیگر به درد نمی خورد و ما دیگر نیازی به دین نداریم.

اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه حتی برخی از علما نیز تحت تاثیر قرار گرفته و گاها می گفتند که شیعه در اقلیت است و نباید خودش را نشان دهد و باید تقیه کند، بیان کرد: همان زمان یک مرد الهی از این استان برخاست قلم به دست گرفته و فرمود: تقیه حرام است، و اظهار حقایق، واجب «ولو بلغ ما بلغ» است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) به ملت ایران و مستضعفین عالم عزت داد، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند قرن آینده قرن اسلام است و این اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کاری که امام خمینی (ره) در آن دوران که بزرگان شهر از یک پاسبان می ترسیدند، انجام داد، بسیار ارزشمند و غیر قابل باور است، گفت: ایشان با صدای رسا فرموند: قرن آینده قرن اسلام و ارزش های دینی است.

سردار اسدی با بیان اینکه در آن زمان غارتگران در سراسر جهان به اموال مردم می تاختند و کسی از ترس صدایش در نمی آمد، اظهار کرد: امام خمینی به عنوان شاگرد مکتب اهل بیت(ع)، اتفاقی بزرگ را روی کره زمین رقم زد و مشی کره زمین را تغییر داد.

انقلاب ایران آغازگر بسیاری از انقلاب ها و حرکت های آزادی خواهان در سراسر جهان بود

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکهانقلاب ایران آغازگر بسیاری از انقلاب ها و حرکت های آزادی خواهان در سراسر جهان بود ، گفت: امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن طلای آفریقا در فرانسه است، که امام اینها را بیدار کرد و آنها امروز به فکر افتادند که فرانسه را از خاک خود بیرون و اموال خود را بگیرند.

وی به دوران قبل از انقلاب و وضعیت ملت ایران در برابر بیگانگان نیز اشاره کرد و گفت: در این مملکت انواع اهانت ها را به ما می کردند و در حال انجام قانون کاپیتولاسیون بودند که امام فریاد برآورد که ملت آگاه و هوشیار باشید و زیر بار حرف زور نروید.

این مقام مسئول اظهار کرد: باید قدر این مردم و علمای بزرگ این استان را بدانیم که از این استان چه خدمت بزرگی به جامعه بشریت کردند.  بحمدالله خدا دشمنان ما را از احمق خلق کرده است چرا که نه امام را شناختند نه این مردم را، و به برکت اسلام و ارزش های دینیف بعد از ۴۴ سال همواره این انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است.

 دشمنان با ترور بزرگ مردان ایرانی می خواستند ستون های انقلاب را فرو بریزند

سردار اسدی با بیان اینکه از همان ابتدای انقلاب منافقیق به توطئه و ترور ها دست زدند شهدای بسیاری را همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و ... به شهادت رساندند تا ستون های انقلاب را فرو بریزند، گفت: آنها نمی دانستند که خون این شهدای گرانقدر انقلاب را مستحکمتر و مردم ایران را ولایی تر و انقلابی تر و دست دشمنان را برای همگان رو می کند.

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به آغاز جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: در آن زمان همه کشورهای بزرگ و کوچک دنیا به حمایت از عراق و دشمنی با ملت ایران برخاستند اما ملت ایران با ایمان به خدا، ولایتمدری، ایثار و از خود گذشتگی در برابر کفر جهانی با دست خالی ایستاد و این انقلاب ارزشمند را به ارمغان آورد.

سردار اسدی به آرامش، درایت و دور اندیشی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: آن زمان پشتوانه صدام آمریکا، انگلیس فرانسه، عربستان و... بودند و خیلی از بزرگان ترسیده بودند که امام فرمودند چیزی نیست این مردم حل می کنند، امام وصل به بالا بود و تکیش به مردم قهرمان ایران و با انقلاب اسلامی بزرگترین خدمت را به بشریت کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج عبدالله خسروی، بیان کرد: این شهید بزرگوار یک قهرمان است و نه فقط برای ملت ایران بلکه برای کل کره زمین و آزدگان و آزادی خواهان عالم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن سنگ تمام گذاشت، گفت: هیچ کشوری نبود که مانع ما و پشتوانه صدام نباشد الا کشورهای ضعیف که پشتوانه صدام نبودند ولی کاری نیز برای ملت ایران نمی توانستند بکنند، آلمان، انگلیس، فرانسه و... کارخانه های شیمیایی را تعطیل کرده و در بغداد آمدند و به تولید بمب شیمیایی بر علیه ملت ایران پرداختند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه ملت ایران با دست خالی در برابر تمام امکانات دشمن ایستاد، بیان کرد: ما سیم خاردار نداشتیم و حتی کیسه که در آن خاک می ریختیم برای سنگر را به قیمت بالاتر هم به ما نمی دادند، این در حالی بود که اسکله ها عراق در آن سوی خلیج فارس همواره در حال خالی کردن بار، تجهیزات و امکانات برای لشکر عراق بود.

شهدا و رزمندگان، قهرمانان ملت ایران هستند

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه صدام حتی از کشورهای استکباری مشاوره هایی برای مبارزه با رزمندگان ایرانی می گرفت و هر روز یک برنامه جدید برای رزمندگان ما داشت، ادامه داد: هیچ کدام از این توطئه ها جواب نداد  و در نهایت رزمندگان ایرانی در جنگ هشت ساله پیروز میدان شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و رزمندگان، قهرمانان ملت ایران هستند، بیان کرد: شهدا  و رزمندگان قهرمانان ما بودند که این صحنه ها را با دست خالی ولی با ایمان، ولایتمداری و اخلاص و ایثار خود خلق کردند.

سردار اسدی با بیان اینکه در آن زمان ما بچه شیعه ها که انقلابی بودیم الگو نداشتند، اظهار کرد: امام آمد و هزاران الگو را در مکتب خود، برای نسل جوان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان و آزادگان جهان تربیت کرد.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی الگویی برای همه آزادگان عالم هستند و این شهید بزرگوار نیز خود را شاگرد مکتب امام حسین علیه الاسلام می داند.

هشت سال دفاع مقدس ما قطره ای از اقیانوس عاشورا بود

 سردار اسدی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما قطره ای از اقیانوس عاشورا بود که این چنین دنیا را متحول کرده، گفت: امام فرمودند: ما هر چه داریم از فرهنگ عاشورا است و ما شاگردان مکتب عاشورا هستیم.

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ادامه داد: استان مرکزی مردمی بزرگ، نجیب، شریف و ارزشمند دارد و ما امروز باید با مطالعه و تحقیق و پژوهش ببینیم که کجا بودیم و امروز کجا هستیم و دشمنان دین چه خواب هایی برای ما دیده بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید همواره آگاه و هوشیار باشند، بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته اند و در سال گذشته شاهد بودیم که آنها تمام تلاش خود را کردند و گفتند این جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال از بین می رود ولی به فرموده امام اینها ببر کاغذی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان می خواستند همان کاری را که با سوریه کردند با ما بکنند، گفت: همه باید بدانند که سوریه را همین مردم ما نجات دادند و دشمن بداند که ملت ایران آگاه و هوشیار است و فریب این توطئه ها را نمی خورد.

سردار اسدی به عملیات طوفان الاقصی و رشادت رزمندگان فلسطینی اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله خطاب به اسرائیل غاصب، این غده سرطانی گفت که سرزمینی که تو غصب کرده ای از یک بیت عنکبوت هم شکننده تر است و این را جوانان فلسطینی در این عملیات نشان دادند.

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ادامه خاطر نشان کرد:عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی قدرت های استکباری را فرو ریخت.

این مقام مسئول خطاب به افراد فریب خورده و ناآگاه که می گویند اگر آمریکا اراده کند ایران را در عرض چند ساعت با خاک یکسان می کند، بیان کرد: آنها باید بدانند که بیش از ۴۴ سال است تمام توان، تلاش و امکانات خود را بکار گرفته اند ولی هیچ کاری نتوانستند بکنند.

کد خبر 1728472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha