مسئولان با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولین نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، استاندار، معاونین، فرمانده انتظامی و معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در منازل شهیدان مسعود سیاسر و عباسعلی کول از شهدای نیروی انتظامی استان با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند. 
 
استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را نه تنها وظیفه، بلکه رسالتی ملی و انقلابی دانست که موجب تداوم این نظام و انقلاب است، چرا که هر چه داریم از جانفشانی شهدا و صبوری و بردباری خانواده‌های آنهاست.  
 
محمد کرمی در ادامه افزود: همه ما در برابر خانواده‌های معظم شهدا مسئولیم و آنگونه که شایسته آنان است باید آن‌ها را مورد تفقد قرار داد. 
 
کرمی گفت: امیدوارم این عزیزان ما را از دعا خیر خود محروم نسازند چرا که ما به دعای خانواده شهدا نیازمندیم و مسئولین نیز باید با الگوگیری از سیره زندگانی شهدا در مسیر اعتلای میهن اسلامی گام بردارند. 
 
در پایان با حضور استاندار، فرمانده انتظامی و معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان از خانواده این شهیدان تقدیر و تجلیل شد. 

کد خبر 1728479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha