محرومیت زدایی بیش از یک میلیارد تومانی سپاه کربلا در هزارجریب بهشهر

سردار مسلمی گفت: جاده بین مزارع روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه بخش هزار جریب شهرستان بهشهر به طول ۳۴۰۰ متر به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاح جاده بین مزارع روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه بخش هزار جریب شهرستان بهشهر به طول ۳۴۰۰ متر  که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت خیرین، دستگاه های اجرایی و مردم بومی این منطقه، احداث و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه برای حمل نهاده های کشاورزی با مشکلاتی مواجه بوده اند، افزود: شن ریزی این جاده با کمک مردم و با کار جهادی بسیجیان انجام شده است.

سردار مسلمی اضافه کرد: این جاده روستایی در مدت ۲۰روز احداث شد.

محرومیت زدایی بیش از یک میلیارد تومانی سپاه کربلا در هزارجریب بهشهر

سرهنگ رضا سلیمان نژاد- جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز در این آئین با بیان اینکه این پروژه در راستای پروژه های عمرانی و زیرساختی که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا متعهد شده در اولویت قرار گرفت و با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در مدت کوتاهی اجرایی و به بهره برداری رسید، گفت: تامین آب شرب، آب کشاورزی، ساخت مدرسه، احداث جاده بین مزارع و ... از جمله پروژه های در دست اقدام و اجرای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستاها و مناطق کم برخوردار مازندران می باشد.

وی بیان کرد: عمران، آبادانی و توسعه مناطق روستایی و دوردست از جمله اهداف این قرارگاه است که در این راستا باید دست در دست هم دهیم تا اهداف محقق شوند.

به گزارش شبستان، در آئین افتتاح جاده بین مزارع روستای بیشه بنه علاوه بر تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، از خیرین و اهالی خدوم کمک کار در احداث و اتمام این پروژه روستایی نیز قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 1728495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha