اتوبوس در مشهد برای دانش آموزان معلول رایگان شد

مشاور شهردار مشهد در امور معلولان گفت: هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای معلولیت توسط شهرداری مشهد پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ جواد شکوری در مراسم روز جهانی عصای سفید اظهار کرد: یکی از مقوله های مهم برای معلولین در شهرهای بزرگ بحث حمل و نقل و ایاب و ذهاب است که به خصوص در مشهد و برای دانش آموزان این مقوله از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به مساعدت های انجام شده برای این قشر در سالهای گذشته گفت: به همت شهرداری و شورای شهر مشهد در بحث ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت، هرسال کمک هایی انجام می‌شود و امسال نیز با مصوبه شورای ششم سهم دانش آموزان معلول توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

مشاور شهردار مشهد در امور معلولان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری برای معلولین گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به توجه به این قشر آسیب پذیر در مطالعات پروژه ها اشاره کرد. همچنین مقرر شده که تمام اتوبوس های خریداری شده باید منطبق با ضوابط افراد دارای معلولیت باشد.

شکوری یادآور شد: نصب نشانگر روان در اتوبوس‌ها، نصب اعلان صوتی، تصویب قانون جامع حمایت از معلولین توسط شورای اسلامی شهر مشهد، بهسازی پیاده رو ها، ساخت وسایل بازی و کمک به خرید لوازم ضروری از دیگر اقدامات در دست اجراست.

پایان پیام/

کد خبر 1728622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha