کسب رتبه اول المپیاد بین‌المللی روسیه ۲۰۲۳ توسط بچه‌های مسجد

محمدحسین بیننده دهاقانی از بچه‌های مسجد جامع نیاوران رتبه اول المپیاد بین‌المللی روسیه ۲۰۲۳ را کسب کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، رتبه اول المپیاد بین المللی روسیه ۲۰۲۳ توسط محمدحسین بیننده دهاقانی، از نمازگزاران مسجد جامع نیاوران دانشجویان ایرانی کسب شد.

بنابراین گزارش، شرکت کنندگان ایرانی حاضر در این المپیاد توانستند شگفتی بیافرینند و مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند. از ۷ دانشجوی ایرانی حاضر در این المپیاد ۳ دانشجو موفق به کسب مدال گشتند که آقای محمدحسین بیننده دهاقانی، دانشجوی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، توانست به مقام اول دست یابد. لازم به ذکر است دیگر دانشجویان ایرانی نیز در مسابقات ورزشی این المپیاد حائز رتبه‌های برتر شدند.

 شایان ذکر است المپیاد بین المللی امنیت مالی یک المپیاد سالانه در بالاترین سطح ممکن است که به نمایندگی و با نظارت مستقیم رئیس جمهور فدراسیون روسیه ولادیمیر پوتین برگزار می شود. این المپیاد توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه، سرویس فدرال نظارت مالی، وزارت آموزش و پرورش فدراسیون روسیه، سازمان های آموزشی که بخشی از موسسه شبکه بین المللی در زمینه مالی برگزار می‌شود.

 یادآور می شود، طی مراسمی از محمدحسین بیننده به خاطر کسب رتبه اول در المپیاد بین المللی ۲۰۲۳ روسیه توسط امام جماعت مسجد جامع نیاوران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1728636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha