فلسطین تجزیه‌پذیر نیست

مرادی گفت:فلسطین تجزیه‌پذیر هم نیست؛ فلسطین یکپارچه متعلق به فلسطینیان است.

رضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  مردم فلسطین هم بیدارند، گفت: موضع ما در مقابل فلسطین هم موضع روشنی است. ما معتقدیم سرزمین فلسطین، کشور فلسطین، یکجا متعلق به فلسطینی‌ها است.

مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوریچای مسجد امام حسین (ع) در سنقر و کلیایی افزود:رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارد با مظلوم نمایی افکار عمومی جهانیان را از جنایتی که در غزه و سرزمین‌های اشغالی با بدترین شکل در حال انجام است منحرف سازد ولی امروز به برکت خون شهدای مقاومت و مردم مظلوم فلسطین وجدان‌های خفته در حال بیدار شدن است و آزادی‌خواهان جهان در مقابل این جنایات سکوت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه قدس متعلق به ملت فلسطین است و این ملت با خون خود از آن دفاع خواهد کرد، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: به زودی اسرائیلی باقی نخواهد ماند؛ از مردم شریف ایران و امت اسلامی می خواهم که  اعلام برادری خود را به همگان اعلام دارند.

مرادی اظهار کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوریچای مسجد امام حسین (ع) در سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه ملت ایران از آن زمان در حمایت همه جانبه از فلسطینی ها همیشه پیشگام بوده اند؛اظهار کرد: امروز این موضوع شدت بیشتری یافته است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها نشان دهنده حمایت ایرانیان از ملت مظلوم فلسطین است لذا امروز جریان مقاومت قدرت بیشتری پیدا کرده و طرح های سازش رنگ باخته و از صحنه خارج شده است.

وی تاکید کرد: الان وظیفه ما در این عرصه جهاد تبیین است که باید ب همگان بفهمانیم که نمیشه از کنار این مسئله به این مهمی رد شد امیدوارم بحق حضرت زهرا سلام الله علیها بزودی زود آزادی کامل فلسطین حاصل بشود.
 

کد خبر 1728679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha