هنرمندان گلستانی در حمایت از فلسطینیان یکصدا شدند

رعیت گفت: هنرمندان استان گلستان نسبت به تولیدات فرهنگی و تبیین بیشتر عمق این فاجعه و ضرورت اتحاد همه مسلمین برای محکوم کردن این حرکت ظالمانه یکصدا شدند.

محمد رعیت با محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: هنرمندان گلستانی در کنار هم یکصدا شدند و این ظلم استکبار و ظالمین در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این اداره کل نیز نشست های تبیینی را با حضور رسانه و فعالان مختلف در قرارگاه تبیینی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان گلستانی و ارشاد گلستان تبیین این موضوع را انجام داده است، ادامه داد: جامعه فرهنگ و هنر گلستان همیشه جلوتر از ما کارهای اقدامی و تبیینی و انسانی خودشان را انجام می دهند.

رعیت اظهارداشت: هنرمندان استان گلستان نسبت به تولیدات فرهنگی و تبیین بیشتر عمق این فاجعه و ضرورت اتحاد همه مسلمین برای محکوم کردن این حرکت ظالمانه یکصدا شدند.

وی گفت: شعرا، نویسندگان، اهالی نمایش و تئاتر و اهالی تجسمی با توجه به داشته ها و هنرشان در محکوم کردن این اقدام و انتقال این حس اتحاد، بیداری و بصیرت و در میدان بودن کارشان را انجام می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این برهه از زمان یکی از واحب ترین کارها، در کنار هم یکصدا بودن در برابر ظلم ظالمان در برابر مظلوم در این جنگ نابرابر است.

وی ادامه داد: این ظالمان در این جنگ نابرابر مردم مظلوم غزه را از هر جهت از اولین نیازها همچون؛ دارو، آب و غذا ممانعت کرده و این ظلم نسبت به مردم غزه در هیچ قائده انسانی، اخلاقی و دینی نمی گنجد.

رعیت با بیان اینکه دین از انجام این کار و رفتار ظالمانه و مورد هدف قرار دادن مردم بی دفاع و کودکان و بیمارستان ها پرهیز می کند، گفت: اگر آنها به دین خودشان اعتقاد و باور داشتند این اقدالم ظالمانه را انجام نمی دادند.

کد خبر 1728708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha