باید جبهه فرهنگی را تقویت کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز شاهد یک جنگ فرهنگی تمام‌عیار از سوی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم بنابراین همه موظف هستیم که این جهاد را ترک نکنیم و جبهه فرهنگی را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه امام‌جمعه گچساران گفت: به‌نوبه خود از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام حجازی در سنگر مقدس نماز جمعه قدردانی می‌کنیم. معمولاً روحانیت بازنشستگی ندارد و از سنگری به سنگر دیگری و از شهری به شهر دیگر می‌روند بنابراین روحانیت در همه‌جا می‌تواند کار تبلیغ و نشر احکام اسلامی را انجام دهد.

وی افزود: برای امام‌جمعه جدید گچساران نیز آرزوی موفقیت دارم ایشان شخصیتی علمی و باتجربه هستند که قریب به ۱۰ سال تجربه در سنگر امامت جمعه رادارند و ان‌شاءالله در این شهرستان هم مثل بندر ریگ موفق عمل می‌کنند.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: نماز جمعه سنگر انقلاب و اسلام است و باید صیانت شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نماز جمعه یک قرارگاه فرماندهی است و لذا همه موظف و مکلف هستیم این سنگر را مراقبت کنیم که این امر مهم بر عهده همه مردم و مسئولین است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولین باید در خط مقدم مراسمات باشند و استقبال از نماز جمعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود و هم مردم و هم مسئولین باید به جایگاه نماز جمعه توجه جدی کنند چراکه دشمن به دنبال تضعیف جایگاه نماز جمعه است اگرچه دشمن به اهداف پلید خود دست نیافته است اما همواره تلاش دارد.

وی افزود: امروز شاهد یک جنگ فرهنگی تمام‌عیار از سوی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم بنابراین همه موظف هستیم که این جهاد را ترک نکنیم و جبهه فرهنگی را تقویت کنیم که هم مردم و هم مسئولین وظیفه این مهم را بر عهده‌دارند اگرچه معتقد هستیم آن چیزی که نظام اسلامی را بیمه و عزت بخشیده همین اجتماعات بزرگ عبادی، سیاسی و فرهنگی است. لذا این اجتماعات باید تقویت شود.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: امروز دشمن از براندازی نظام اسلام مأیوس شده است و صدای شکستن استخوان‌های استکبار را می‌شنویم و امروز هم عملیات طوفان الاقصی مقدمه‌ای برای پیروزی نهایی مردم فلسطین است. البته دشمن تلاش می‌کند مردم ما را ناامید کند اما به برکت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی در همه عرصه‌های مختلف پیشرفت داشته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران غرب در خصوص اقتدار و تقابل ایران اسلامی با استعمار و استکبار جهانی زبان به اعتراف گشوده‌اند چراکه نظام اسلامی در مقابل قدرت‌های استکباری تمام‌قد ایستاده است و مقابله می‌کند.

وی افزود: امروز مسئله غزه یک مسئله ساده نیست و کشوری که به معنای واقعی حمایت می‌کند و قدرت به جبهه مقاومت می‌بخشد جمهوری اسلامی است. مکتب انقلاب اسلامی در سراسر عالم نفوذ کرده است و مثل خورشید درخشان است و این همان معنای همان اقتدار است.

کد خبر 1728741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha