قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان از حامیان نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان با ارسال پیامی از دست اندرکاران و حامیان نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از سپاه انصارالحسین(ع)، اصحاب رسانه، صداوسیما، سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری که در برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با اداره کل فرهنگ و ارشاد همکاری کردند؛ قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: «مفتخریم که پروردگار علیم و حکیم معجزه جاودان آخرین پیام‌آورش حضرت محمد(ص) را از جنس فرهنگ و کتاب برگزید و در آن میراث مانا به قلم سوگند یاد کرد و عالمان و خردمندان را بر دیگران برتری بخشید. کتاب خوب و سودمند اگر سرچشمه‌اش زلال و محتوایش رشد دهنده باشد زمینه ارتقاء سطح دانش و بینش را فراهم می‌آورد و انسان مشتاق علم و دانش را در آغاز به پله دانایی و زان پس به بام توانایی ارتقاء می‌بخشد.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان، همزمان با اجلاسیه دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان،  یکی از ارزشمندترین رخدادهای فاخر فرهنگی استان بود که سفره متنوع معنوی‌اش را برای گروه‌های مختلف مردم به زیبایی گسترانید تا به نیازهای فکری و روحی مخاطبان پاسخی شایسته دهد و این امر مهم میسر نمی‌شد مگر با همراهی و تلاش دلسوزان دیار الوند.

طی برگزاری نمایشگاه که مورد استقبال خوب اقشار مختلف قرار گرفت، سپاه انصارالحسین (ع) و تمامی دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌ها، صداوسیما و اصحاب رسانه‌ پای کار آمده و برای هرچه بهتر برگزار شدنش از جان و دل مایه گذاشتند که بر خود لازم می‌دانم از تمامی دلسوزان و دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد مهم فرهنگی کمال تشکر را به جا آورده و توفیق روز افزون همه این عزیزان را در خدمت به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت فرهنگ و هنر این خطه از سرزمین اسلامیمان از خداوند متعال خواستارم.»

پایان پیام/

کد خبر 1728785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha