جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به لقاء الله پیوست

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: «عباس چمنی» جانباز 25 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان پس از تحمل سال ها درد و مجروحیت ناشی از جنگ، دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.

سلیمان آذری، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: پیکر مطهر جانباز «عباس چمنی» صبح امروز دوشنبه 24 مهرماه از محل منزل وی به سمت روستای الله آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان تشییع شد.

وی خاطرنشان کرد: این جانباز بین سال های 1362-1360 در مناطق اعزامی رمضان و خیبر حضوری فعال داشته است که مجرومیت وی ناشی از موج، ترکش و شیمیایی است و روز یکشنبه 23 مهرماه پس از تحمل سال ها بیماری ناشی از قلبی و تنفسی به خیل همرزمانش پیوست.

آذری عنوان کرد: جانباز گرانقدر چمنی 76 ساله و متولد سال 1335 بود که از وی یک فرزند دختر و چهار فرزند پسر به یادگار مانده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان اضافه کرد: جانبازان و آزادگان عزیز که سرافرازان مملکت هستند خاطراتی دارند که بسیار جای تأمل دارد، اینها باارزش هستند و نباید بگوییم که چون شرایط دفاع مقدس تمام شده به فعالان این عرصه بی‌توجهی کنیم.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1728806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha