توزیع 200 دست لباس فرم مدارس بین دانش آموزان نیازمند

رییس اتاق اصناف خراسان شمالی گفت: ۲۰۰ دست لباس فرم مدارس به صورت رایگان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و محروم توزیع شد.

مهدی امیدوار، رییس اتاق اصناف خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار اصناف و بازاریان در جامعه و در راستای فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، بدین منظور تعدادی از واحدهای تولیدی خیاطان به صورت خودجوش و جهادی اقدام به دوخت رایگان لباس فرم مدارس برای دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت کردند.

وی عنوان کرد: هدف آنان از این اقدامات خیرخواهانه این بود تا سهمی در ارتقاء آموزش و پرورش فرزندان میهن عزیزمان داشته باشند تا بدین وسیله دانش آموزان نیازمند و مستمند به خاطر اینگونه مشکلات از تحصیل محروم نشوند.

امیدوار ضمن تقدیر و تشکر از واحدهای تولیدی و اتحادیه خیاطان جهت هماهنگی این فعالیت جهادی به مناسبت ایام بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: این اقدامات خیرین اصناف جزء فعالیت های اجتماعی اتحادیه ها و اتاق اصناف می باشد که در مناسب های مختلف و ملی و مذهبی ادامه دار است و همواره خیرین اصناف و بازار، یاری گر محرومین و نیازمندان هستند.

کد خبر 1728824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha