زنان ایرانی الگوی مقاومت هستند

سردار نقدی زنان ایرانی را الگوی مقاومت خواند و گفت: زنان مسلمان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار محمدرضا نقدی، امروز(۲۴مهر)، در اجلاسیه شهدای زن لرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای زن اظهارداشت: همه ما امروز برای از مکتب شهدا دور هم جمع شدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زنان مسلمان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند تا الگوی زن مسلمان و ایرانی را معرفی کنند و زنان را به سوی این حقیقت دعوت کنند، افزود: زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب این شهیدان را الگوی سوم زن و الگوی نه شرقی نه غربی زن نامیدند، عنوان کرد: این الگو، الگویی سازنده و انسان ساز است.

سردار نقدی با بیان اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خودش است، بیان کرد: نقش آفرینی زنان در دوران جنگ نشان داد می توانند به اوج اثر گذاری در میدان های سیاست و تحولات اجتماعی برسد.

وی ادامه داد: زن انقلابی مسلمان ایرانی ثابت کرد که می تواند محجبه، عفیف و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز حضور داشت، می توان لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت در هم آمیخت.

سردار نقدی با بیان اینکه زنان مسلمان ما از حضرت فاطمه(س) الگو گرفتند، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب بسیار بالا بود و اجر مجاهدت زنان از مجاهدت مردان بالاتر است، چراکه مجاهدت زنان پنهان است.

وی با اشاره به توطئه و تلاش غربی ها برای ضربه زدن به جایگاه زنان بیان کرد: دشمنان به جایگاه و عظمت جایگاه زن مسلمان پی بردند وآن چیزی است که دشمن را به خشم و توطئه گری علیه زنان واداشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است تا چنین زنانی دیگر وجود نداشته باشند چراکه همین زنان هستند می توانند رزمندگان میدان را تربیت کنند و مقاومت در مقابل زور و استکبار را شکل بدهند.

سردار نقدی گفت: اگر این جنایت ها در غزه ادامه پیدا کند،غزه های مقاومتی که در جهان عالم خودجوش شکل گرفته یقه آنان را خواهد گرفت و خواهیم دید در آینده نزدیک چه حوادث عظیمی به نفع امت اسلام رقم می خورد و آمریکایی ها باید عبرت بگیرند و دست از جنایت بردارند.   

کد خبر 1728852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha