گردان‌های قدس: ایستادگی در سرزمین‌مان پاسخی به تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای بیرون راندن ما از آن است

سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در بیرون راندن مردم غزه از شهرشان تاکید کرد که ایستادگی ما در سرزمینمان، پاسخی به تلاش دشمن‌های صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری سوریه، سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم فلسطین در سرزمین خود ثابت قدم خواهند ماند و آنها چاره ای جز پیروزی در نبرد با دشمن صهیونیستی که به تلاش های مذبوحانه خود برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از نوار محاصره شده غزه ادامه می‌دهد، ندارند.

در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی با ادامه حملات نیروهای مقاومت در هدف قرار دادن مراکز نظامی و شهرک‌های صهیونیستی به شدت برانگیخته شده و در سردرگمی به سر می‌برد.

در ادامه این بیانیه، سخنگوی گردان‌های قدس با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای آوارگی فلسطینی‌ها، گفت: این امر تأثیری برعزم مقاومت نخواهد داشت و همواره حرف مردم و مقاومت قوی‌ترین حرف بوده و هنوز هم هست.

سخنگوی گردان‌های قدس اظهار کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران مساجد، منازل، زنان و کودکان و زیر پا گذاشتن تمام موازین شرعی، قانونی و انسانی به اوج کینه و انتقام رسیده است و به او می گوییم که بر سرزمین خود ثابت قدم هستیم و هیچ راهی جز پیروزی در جلوی راه ما نیست.

وی با ابراز اطمینان از شکست دشمن صهیونیستی در صورت اتخاذ تصمیم برای شروع تجاوز زمینی به نوار غزه، گفت: از آنجایی که ما شما را در حیاط خلوت خود شکست دادیم، با خود چه فکر می کنید که با پای خودتان به منطقه آمدید؟

سخنگوی گردان‌های قدس سخنان خود را با درود بر مردم صبور و استوار فلسطین و مقاومت استوار و دلاور مستقر در مرزها و در مواضع راکتی، زرهی و توپخانه ای که همچنان جمعیت نظامی اسرائیل را در اطراف غزه درهم می کوبد، پایان داد.

کد خبر 1728853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha