۲۶ نفر برای داوطلبی انتخابات مجلس در خراسان جنوبی ثبت نام کردند

سلیمی گفت: طی روزهای اول، دوم و سوم، تعداد ۲۶ نفر در خراسان جنوبی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ موسی سلیمی اظهار کرد: در روز اول ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸ نفر، روز دوم سه نفر و در روز سوم ۱۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان، ثبت نام خود را قطعی کرده اند.  

وی تصریح کرد: ۱۱ نفر از ثبت نام کنندگان مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و  بشرویه، پنج نفر مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و چهار نفر هم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کرده اند.  

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: از مجموع افراد ثبت نام کرده ۲۱ نفر آقا و پنج نفر خانم می باشند.

سلیمی درخصوص وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر با مدرک دکترا، ۱۹  نفر با مدرک فوق لیسانس و ۲ نفر با مدرک تحصیلی لیسانس و یک نفر با مدرک حوزوی، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده اند.

کد خبر 1728876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha