کسب قله های معنویت در ارتش سندی زنده برای ارتش الهی و قرانی است

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: کسب قله های معنویت فراوان توسط ارتش از جمله کسب رتبه نخست مسابقات قرآن خانواده ها میان سایر نیروهای سندی زنده برای آن است که ارتش ما یک ارتش الهی، معنوی، حزب اللهی و قرآنی است .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدحسنی پس از زیارت قبور شهید صیاد شیرازی، شهدای مدافع حرم، رسانه و ... در جمع خبرنگاران در مورد روز عقیدتی سیاسی ارتش گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش همکاران مومن و انقلابی ارتش توفیق حضور در مرقد امام را پیدا کردیم و پس از عرض ادب تجدید میثاق کردیم که مانند همیشه پای کار امام و رهبری و انقلاب باشیم و به وظایف انقلابی در تربیت نیروهای مجاهد فی سبیل الله در ارتش جمهوری اسلامی ایران همت بگماریم.

وی گفت: همان گونه که می دانید یکی از مهمتری ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از تمامیت ارضی و مرزی کشور و استقلال و نظام اسلامی است. این ماموریت در قانون اساسی تعریف شده و یک ماموریت فوق العاده مهم، بزرگ و راهبردی است. لازمه انجام درست این ماموریت برخورداری از یک ارتش توانمند مجهز به سلاح های روز و معنویت محور و متدین است و خوشبختانه در حوزه تجهیزات الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقطه بازدارندگی رسیده است و هیچ دشمنی جرات نمی کند فکر تجاوز فیزیکی به میهن اسلامی را داشته باشد.

وی اظهار داشت: اما در حوزه معنویت محوری، ارتش جمهوری اسلامی ایران قله های معنویت فراوانی را کسب کرده است، از جمله امسال ما در مسابقات قرآن خانواده ها میان سایر نیروهای مسلح رتبه نخست را کسب کردیم و این سندی زنده است برای اینکه ارتش ما یک ارتش الهی، معنوی، حزب اللهی و قرآنی است و چون قرآنی است، نورانی نیز است. ارتشی است که در خدمت اسلام، قرآن و معنویت است و همان ارتش در تراز انقلاب اسلامی که مورد انتظار امامین انقلاب بوده و می باشد.

کد خبر 1728877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha