توزیع ۳۶هزار چای متبرک به همت خادمیاران رضوی قائم شهر

فاضل زاده گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای خدمت رضوی شهدای المشیر بخش مرکزی قائم شهر با حضور در چایخانه حضرت رضا(ع) مستقر در صحن کوثر از ۳۶هزار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی پذیرایی کردند.

محمدصادق فاضل زاده-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اظهار کرد: ۵۵ خادمیار و یاور رضوی قائم‌شهری در قالب ششمین مرحله حضور خادمیاران این شهرستان در چایخانه حضرت رضا(ع) از زائران و مجاوران مضجع شریف ثامن الحجج(ع) با چای و گل محمدی که از سوی زوج جوان لرستانی به چایخانه هدیه شد پذیرایی کردند.
وی افزود: ارائه خدمت مبتنی بر فرهنگ رضوی و مشتاقانه به مهمانان و زائران، از ساعت ۶ صبح با همخوانی دعای سلامتی امام زمان(عج) و صلوات خاصه امام رضا(ع) طی سه روز از ۲۲ مهر ۱۴۰۲ آغاز می شد و این تکریم تا قبل از اذان ظهر به طول می انجامید.
فاضل‌زاده با اشاره به عشق و انرژی فوق العاده ی خادمان در استقبال از زائران و مجاوران امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه ی همه خادمیاران اعزامی گفت: طی این سه روز همراه با چای، ۱۵ هزار بسته خوراکی، کیک و شکلات و ...‌. بین ۳۶هزار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی توزیع شد.

وی یادآورشد: برای پذیرایی از زائران مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه با همراهی و مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین نیک اندیش قائم شهر هزینه شده است.
 

کد خبر 1729031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha