افتتاح دو کانون فرهنگی هنری در مساجد حاشیه شهر مشهد 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از افتتاح دو تا کانون فرهنگی هنری در مساجد حاشیه شهر مشهد بمناسبت سالروز ۱۹ مهر خبر داد.

حجت الاسلام حسن افکار در گفتگو با شبستان اظهار کرد: همه تشکل ها ارزش وجودی‌شان به مسجد است و کار تربیتی هم در مسجد مهم و ارزشمند است.

وی افزود: باید در مساجد برای دفاع از ارزش‌ها و مقدسات و دین نیرو و سرباز تربیت کنیم چرا که این تربیت مسجدی است که نوجوانان و جوانان ما را همواره در خط مقدم دفاع از اسلام قرار داده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسجد آمادگاهی برای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان هست گفت: مناطق حاشیه شهر مشهد قطعا در دفاع از ارزش ها مقدم بوده و هست و مساجد این مناطق نیز همواره نقش تاثیرگذاری در جبهه های مختلف ایفا کرده و می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه ها و رسالت‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اهتمام در ایجاد و رشد کانون های فرهنگی مساجد است و در همین راستا نیز طی سال‌ گذشته تا امروز ۲۱ کانون جدید تاسیس شده است. 

حجت الاسلام افکار گفت: طی دو سه روز گذشته نیز افتتاح ۲ کانون رو داشتیم؛ کانون شهید سپهبد صیاد شیرازی در محله کشمیری در منطقه رسالت و جاده سیمان و کانون عشاق المهدی(عج) در روستای کامجو در جاده کلات و حاشیه شهر مشهد.

 وی در پایان یادآور شد: انشالله با همراهی بزرگان و هیات امنا و در راس آنها امام جماعت این مساجد شاهد اتفاقات و اقدامات خوب و اثرگذاری در این کانون ها بوده و بتوانیم گامی در جهت ارتقای فرهنگ و معنویت جوانان و نوجوانان این محلات برداریم. 

پایان پیام/

کد خبر 1729095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha