قوه قضائیه پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: قوه قضائیه پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا رعایت هرگونه عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم باعث به وجود آمدن حس خوش بینی یا بدبینی در مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم تجلیل از کارکنان عرصه عدالت ویژه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت در مجموعه گردشگری دیار کهن برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، گفت: کسب مقام اول دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت در بین حوزه های دادستانی استان کرمان، نتیجه تلاش خالصانه نیروهای اداری، دادستان و ریاست دادگستری و همچنین همراهی خانواده های این عزیزان است.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: وظیفه دادگستری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی، تامین عدالت و گرفتن حق صاحبان حق از ظالمان است.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا رعایت هرگونه عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم باعث به وجود آمدن حس خوش بینی یا بدبینی در مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: اگر کسی حقش ضایع شود نه تنها قضات و دستگاه قضا را زیر سوال می برد بلکه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بدبین می شود زیرا رفتار قوه قضائیه را به کل این نظام نسبت می دهد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه نظام هستی براساس عدالت بنا شده است، تصریح کرد: رعایت عدالت رحمت و برکات خداوند را به دنبال دارد.

کد خبر 1729112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha