حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۱۳ آبان طراوت و شادابی این مراسم را در پی دارد

حجت الاسلام غلامی ورزشکاران را در جامعه الگو خواند و گفت: حضور ورزشکاران در راهپیمایی ۱۳ آبان طراوت و شادابی این مراسم را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۲۵مهر)، در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان که به منظور هماهنگی برنامه های یوم الله ۱۳آبان صورت گرفت، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهارداشت: ورزشکاران همواره جزو اقشار محبوب و الگو در سطح جامعه به شمار می روند به ویژه ورزش هایی که احیاگر فرهنگ پهلوانی هستند.

 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان افزود:حضور ورزشکاران در مراسم و مناسبت های مختلف علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی موجب انگیزه برای جوانان و نوجوانان خواهد شد.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی تمام تلاش خود را برای بستر سازی مناسب به منظور اجرای برنامه های ورزشی به ویژه ورزش زورخانه ای در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان به کار می برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در ادامه این نشست ضمن استقبال از پیشنهادهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: روز ۱۳آبان در صورت مساعد بودن هوا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط چتربازان این استان در آسمان شهر خرم آباد به اهتزاز در می آید.

قیاسی خاطرنشان کرد: اجرای حرکات رزمی در حاشیه راهپیمایی و همچنین اجرای ورزش زورخانه ای در جایگاه اصلی راهپیمایی ۱۳آبان از دیگر برنامه های راهپیمایی امسال خواهد بود.

کد خبر 1729119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha