عزت آینده کشور در دست جوانان است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: عزت آینده کشور در دست جوانان بوده و یکی از ویژگی‌های های اصلی دانشجوی در تراز انقلاب خصوصیات معنوی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در آیین تجلیل از جهادگران و خادمین عهد خدمت بسیج دانشجویی و خط امام استان  گفت: فراهم کردن زمینه حضور در مناطق محروم و اردوهای جهادی در اولویت باشد.

وی افزود: کار شما جهاد فی سبیل الله و برای رضایت خداست و بهترین سن برای جوانی بوده  و عزت آینده کشور در دست جوانان است .

این مسئول گفت: یکی از ویژگی‌های های اصلی دانشجوی در تراز انقلاب خصوصیات معنوی و اعتقادی است  و شهدای دانشجوی ما در مقابل دشمن جهاد کردند و جهاد شما هم همین است که به مردم خدمت می کنید.

سردار رجبی ادامه داد: کشور ما مهد علم است و تمدن پیشرفته ای داریم  و ما در جنگ چیزی نداشتیم اما در مقابل دشمنان با عنصر معنویت و خواستن ایستادیم و اقتدار ایجاد کردیم.

وی گفت: استاندارد دوگانه حقوق بشر را در دنیا شاهد هستیم که در مقابل کشتار کودکان غزه و فلسطین سکوت کرده است و اهمیت کار حاج قاسم امروز معلوم می شود که با عملیات طوفان الاقصی، ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی که ایجاد کرده بودند ار بین رفته است.

این مسئول بیان کرد: بدون تفاوت و نگاه به قومیت ها به امر محرومیت زدایی در سراسر استان اهتمام داریم  و باید در مناطق محروم حضور یافت و این موضوع در اولویت شما باشد که محروم ترین منطقه را پیدا کنید و همچنین از هم افزایی بین مجموعه ها نباید غافل شد.

عزت آینده کشور در دست جوانان است

عزت آینده کشور در دست جوانان است

کد خبر 1729129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha