اجلاسیه طرح های تخصصی مجمع بسیجیان برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان شیروان روز پنج شنبه یازدهم آبان ماه با حضور روساء و اعضای کارگروه‌های شش گانه، نخبگان و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

مهدی کیوان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این اجلاسیه طرح‌های تخصصی کارگروه‌های ۶ گانه در موضوعات تربیت و آموزش، اقتصاد و زیربنایی، سلامت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی، علم، تحقیقات و فناوری و زنان و خانواده با حضور مسئولان شهرستان ارائه خواهد شد.

 وی با اشاره به اهمیت این مجمع خاطرنشان کرد: نخبگان و صاحب نظران شهرستان می‌توانند نظرات و ایده‌های خود را پیرامون موضوعات فوق به دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان واقع در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان ارائه دهند.

سرهنگ کیوان عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام، ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توصیه‌های حضرت آقا، موضوعات تخصصی و بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات به صورت بومی و منطقه‌ای و همچنین پیشنهاد راهبردهای کلیدی حل مسائل تدوین و تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: سند راهبردی پیشرفت پنج ساله استان گام مهمی از جهاد علمی مجمع بسیجیان برای کمک به کارآمدسازی دولت اسلامی و استفاده از نخبگان، و فرهیختگان بسیجی است تا ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبات ایشان گام های خوبی انجام شود.

سرهنگ کیوان اضافه کرد: بسیج می‌تواند امیدبخش عمل کند زیرا که مشکلات باید به صورت علمی حل شود، ایجاد یک فکر یک گفتمان یک جریان فکری در جامعه به دست خواص و اندیشمندان است، انشاالله با یک راهبرد خوب و علمی بتوان برای پنج سال آینده شهرستان و استان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کد خبر 1729150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha