سرنوشت انقلاب به حوزه گره خورده است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: برای ما هم حوزه و هم انقلاب مهم است و سرنوشت انقلاب به حوزه گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ملک‌دار- مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، ضمن تسلیت در پی فاجعه کشتار انسانی، قتل‌عام و نسل‌کشی به‌وسیله دژخیمان صهیونیست، اظهار کرد: از خداوند یاری دوستان خود و ریشه کن کردن دشمنان را خواستاریم.

وی با بیان اینکه خون مظلوم بالاخره دامن ظالمان را خواهد گرفت، افزود: در رابطه با استعدادهای برتر بسیار برنامه خوبی است، در ارزیابی‌ها و تشخیص خیلی باید دقت داشته باشیم و نگاهمان تک بعدی نباشد بلکه باید عقلانیت طرف را بسنجیم، چرا که عقل خیلی مهم است، اینکه روحیه انقلابی فرد چگونه است.

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: باید دقت صورت بگیرد، حوزه‌های علمیه ما از گذشته هدف چندبرابری دشمن هستند از این رو نفوذی‌ها و انسان‌های ناباب می‌آیند تا ۵۰سال آینده تبدیل به مرجع تقلید شوند.

وی خاطرنشان شد: برای ما هم حوزه و هم انقلاب مهم است و سرنوشت انقلاب به حوزه گره خورده است، برای ما حوزه ضدانقلاب با حوزه بی‌تفاوت در عمل خیلی فرقی ندارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار توجه به بعد خدمات به جامعه روحانیت باتوجه به تنگدستی دولت و مشکلات معیشتی مردم شد و از توجهات موجود و عنایات مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران، مهم‌تر از رسیدگی مادی رسیدگی اخلاقی، سیاسی، اعتقادی و معنوی است که باید به این بعد هم مراکز خدمات و مدیریت حوزه توجه داشته باشد.

به گزارش شبستان در پایان این دیدار، حکم مدیریت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران به حجت الاسلام والمسلمین حسین سالخورده اعطا شد.

کد خبر 1729207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha