جنایت غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی سرعت نابودی آن را دو چندان می کند

زیویار با بیان اینکه جنایت شنیع و غیرانسانی اسرائیل در تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: این جنایت شنیع و غیرانسانی سرعت نابودی آن را دو چندان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(۲۶مهر) در آئین نکوداشت روز جهانی استاندارد ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، اظهارداشت: این جنایت شنیع و غیرانسانی در تاریخ ثبت خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه این اقدامات سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دوچندان خواهد کرد، افزود: جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت و اسرائیل نابود است.

وی بیان کرد: مردم جهان و امت اسلام نسبت به چنین اقدامات ددمنشانه‌ای سکوت نخواهند کرد و بی‌تفاوت نخواهند بود.

زیویار در ادامه با اشاره به اهمیت استاندارد خاطرنشان کرد: رعایت استاندارد در تولید و به‌کارگیری قواعد اصولی فرایند ساخت و جلوگیری از اتلاف منابع انرژی مؤثر است.

وی گفت: رعایت استاندارد برای مصرف‌کننده ایجاد اطمینان خواهد کرد، در تجارت و اقتصاد کشور نیز بسیار اثرگذار خواهد بود، همچنین برای اصحاب دانش و متخصصین در بهره‌گیری از دانش‌های فنی اثرگذار است.

استاندار لرستان بیان کرد: استاندارد شرایط مسئولیت‌مندانه برای رسیدن به اهداف ارزشمند است که کیفیت و کمیت در آن اهمیت دارد.

کد خبر 1729278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha