اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین برگزار شد

همزمان با سراسر ایران اسلامی اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه؛ امروز چهار شنبه ۲۶ مهر ماه اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین  با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در کرمانشاه برگزارشد.

براساس این گزارش ،آیت الله مصطفی علما با اشاره به جنایات عظیم اسرائیل در غزه گفت: باید بدانیم رژیم صهیونسیتی در آستانه سقوط و نابودی است لذا برای حفظ خود دست به هر جنایتی می زند.

اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین برگزار شد

استاد برجسته حوزه های علمیه کرمانشاه افزود: رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی در ادامه جنایت‌ها و نسل‌کشی گسترده مردم غزه با بمباران بیمارستان «المعمدانی» یک‌بار دیگر نشان داد که به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیست و تحت حمایت دولت‌های بزرگ جهان و سکوت مرگبار آن‌ها دست به هر جنایتی می‌زند و برایش انسان‌های بی‌گناه، غیرنظامیان و کودکان و زنان هیچ تفاوتی با هم ندارند و این سبوعیت، دیگر راهی به‌جز ایستادگی در برابر غاصبان و جنگ‌افروزان، تا به‌دست‌آوردن پیروزی نهایی، پیش روی قهرمانان مقاومت قرار نداده است.

اجتماع بزرگ روحانیون و طلاب کرمانشاه در حمایت از مردم قهرمان و مظلوم فلسطین برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: امروز بر همه مسلمانان جهان فرض است در کنار مردم مظلوم غزه باشند و به هر طریق ممکن کمک کار حال آن مسلمانان باشند.

آیت الله علما اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مشوق اصلی آن رژیم برای کشتن مردم بی دفاع غزه است، لذا آمریکا و غرب هم در این جنایات عظیم شریک هستند.

 استاد برجسته حوزه های علمیه  کرمانشاه تصریح کرد: روحانیون باید با استفاده از امکانات تبلیغی و رسانه ای مردم را در جریان جنایات رژیم صهیونسیتی قرار دهند، تا مردم بدانند اسرائیل واقعا غده سرطانی منطقه است.

کد خبر 1729279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha