همدردی مردم خراسان جنوبی با ساکنان بی‌دفاع غزه

مردم شهیدپرور و انقلابی خراسان جنوبی در اعتراض به جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به طور خودجوش تجمع کردند و ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، تجمع اعتراض‌آمیز مردم حزب‌الله و همیشه در صحنه خراسان جنوبی امروز (۲۶ مهر) در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در میدان قدس شهر بیرجند برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار مرکز استان همپای دیگر هموطنان خود در تجمع اعتراضی با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایت‌های ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم بار دیگر با برافراشتن پرچم پرافتخار فلسطین و پلاکاردها و دست نوشته‌هایی علیه جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، ضمن اعلام انزجار خود از حملات ددمنشانه اسرائیل، خواستار برخورد جامعه جهانی و شکستن سکوت مدعیان صلح جهانی و حقوق بشر شدند.

ندای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» با حضور پرشور و شعور مردم در سراسر شهرستان بیرجند و نقاط مختلف استان خراسان جنوبی طنین‌انداز شد و به جهانیان و ابرقدرت‌های جهان اعلام کردند که هرگز از آرمان‌های مقدس خود تا نابودی اسرائیل دست برنمی‌دارند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

کد خبر 1729298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha