گردهمایی بزرگ برترین مدیران اوقات فراغت مساجد کشور

گردهمایی بزرگ برترین مدیران اوقات فراغت مساجد کشور به میزبانی شهر گنبدهای فیرزه ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، گردهمایی و همایش مدیران مسئول برتر اوقات فراغت و تربیت محور کانون های فرهنگی و هنری مساجد به منظور برگزاری اختتامیه طرح «مسجد، نشاط کانون» و دوره آموزشی در اصفهان آغاز شد.

اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه ای پنجشنبه و جمعه میزبان این دسته از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خواهد بود که برنامه های آموزشی برای این افراد پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در این خصوص گفت: بیش از ۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور طرح «مسجد، نشاط کانون» را تابستان امسال برگزار کردند.

«مهدی مقدم» افزود: از میان این تعداد کانون فرهنگی و هنری مجری طرح ۶۰۰ باب از آن توسط ستادهای استانی ارزیابی و برترین به مرحله نیمه نهایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در مرحله او ارزیابی ۳۰۰ مرکز نمونه شناسایی و در مرحله نهایی ۱۵۰ کانون به عنوان مراکز توانمند بر اساس گزارشات انتخاب و مورد تجلیل و حمایت قرار می گیرند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه توانمندسازی وشبکه سازی کانون های فرهنگی و هنری بر اساس توانایی و ظرفیت در دستور کار است، گفت: این گردهمایی و همایش در راستای سیاست های جدید ستاد هماهنگی برگزار و دوره های دیگر نیز با موضوعات ماموریتی کانون ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل باشگاه تربیتی با حضور کانون های منتخب، تصریح کرد: هم افزایی و همکاری بین کانون های فرهنگی و هنری امکان پیشرفت و توسعه را فراهم می سازد و قادر به تحقق اهداف خواهیم بود.

کد خبر 1729374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha