رژیم صهیونیستی چهره سفاک خود را در نسل کشی به جهان نشان داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان گفت: رژیم صهیونیستی، چهره سفاک خود را در این نسل کشی، به مردم جهان نشان داد و دل امام عصر و انسان های آزاده جهان را غمگین و آزرده کرد.

حجت الاسلام حبیب سجادی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: قطعا نتیجه این جنایت ددمنشانه و بی سابقه، چیزی جز نابودی زودتر از موعد صهیونیست های خبیث نخواهد بود.

 وی خاطرنشان کرد: بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با تمام شدن صبر جوانان مقاومت، به عاملان این رنج ها پاسخ کوبنده ای داده خواهد شد زیرا این تعبیر قرآن است که اگر در میدان مبارزه حاضر شوید،عذاب ستمگران نیز زودتر محقق می شود.

 حجت الاسلام سجادی عنوان کرد: دشمنان دین خدا همواره دست به جنایت های گوناگونی زده اند که برای هر کدام بهای خاص خود را داده و این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: بار دیگر دست دشمنان پلید و جنایت کار، با حمایت استکبار جهانی بخصوص شیطان بزرگ، توسط رژیم غاصب و خبیث به خون کودکان و زنان و مردم مظلوم و بی پناه در محل امن بیمارستان آغشته شد که دل هر مسلمانی را به درد آورده است.

حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: مجمع بسیج شیروان به نمایندگی از نخبگان، متنفذین و معتمدین و نوابغ علمی شهرستان شیروان ضمن محکوم نمودن جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیست و برائت از حامیان و همراهان این رژیم منفور و ظالم، اعلام داشته که آمادگی دارد که تمامی ظرفیت های تخصصی را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به خصوص کودکان و نوجوانان و بازماندگان این جنایت عظیم به کار بندد.

کد خبر 1729381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha