سازمان بنادر موظف به حفظ تمام لایروب های فعال در خلیج گرگان است

وحیدی گفت: سازمان بنادر باید تمام لایروب های فعال در خلیج گرگان را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد وحیدی امروز (پنجشنبه ٢٧ مهر) در بازدید از عملیات لایروبی خلیج گرگان گفت: سازمان بنادر موظف است تا تمام لایروب های موجود فعال در خلیج گرگان را از ظرفیت های دولتی و خصوصی حفظ کند تا اقدامات انجام شده حفظ شود.

وزیر کشور با بیان اینکه طرح احیای خلیج گرگان نیازمند برنامه درازمدت است، افزود: این اقدام با تلاش سازمان بنادر و کشتیرانی انجام شود.

وی تاکید کرد: باید برنامه جامعی برای پایداری خلیج گرگان انجام و اجرا شود تا فعالیت محیط زیست، صیادی و گردشگری رونق پیدا کند.

وحیدی در پایان از تلاش های انجام شده مسئولان دستگاه‌ها و قرارگاه خاتم الانبیا برای لایروبی کانال آشور خلیج گرگان تشکر کرد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز حمایت های وزیر کشور را شایسته تقدیر ویژه خواند و گفت: تغذیه مصنوعی، پمپاژ آب و دیگر مداخلات به عنوان یک بسته برای سفر دوم رئیس جمهوری به استان تعریف شده است.

وی از بهره برداری کانال آشور در یک ماه آینده خبر داد و افزود: تامین حقابه و لایروبی دائم دو دغدغه است که باید مدیریت شود.

وزیر کشور به منظور بازدید و افتتاح متمرکز فاز اول طرح‌های لایروبی قرارگاه شهید لولایی و لایروبی خلیج گرگان، دیدار با  نماینده ولی فقیه در گلستان، افتتاح طرح‌های «مزرعه نمونه»، بازدید از قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، بازدید از دبیرخانه ستاد انتخابات گلستان و برگزاری جلسه با مسئولان استان به گلستان سفر کرده است.

کد خبر 1729432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha