احیا و فعالسازی ۱۷۷۳ واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در کشور

کوشش‌تبار از احیا و فعالسازی یکهزار و ۷۷۳ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محسن کوشش‌تبار که امروز (پنجشنبه ٢٧ مهر) به همراه وزیر کشور به گلستان سفر کرده است، از شهرک صنعتی گنبدکاووس بازدید و اظهارکرد: احیا و فعالسازی واحدهای راکد و نیمه راکد جزو رویکردهای جدی دولت سیزدهم است.

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون یک هزار ۷۷۳ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال که بیش از ۱۰ کارگر داشته‌اند به چرخه اقتصاد و تولید کشور بازگشته است.

وی افزود: گلستان با حمایت و پیگیری استاندار و تیم اقتصادی پویای این استان تاکنون توانسته است ۱۵۰ واحد تولیدی را مجددا فعال کند.

کوشش‌تبار تاکید کرد: یکی از مهمترین مزایای فعال‌سازی واحدهای تولیدی افزایش نشاط اقتصادی در جامعه است.

وی بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور تمامی واحدهای راکد و نیمه راکد در اسرع وقت باید به چرخه تولید برگردند و اولویت با  واحدهایی است که بیش از ۱۰ نفر اشتغالزایی دارند.

معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به حمایت از کارگاه‌های تولیدی با ارائه تسهیلات اظهارکرد: دولت سیزدهم با ارائه تسهیلاتی نظیر تبصره ۱۸ علاوه بر حمایت از چرخه اقتصادی کشور برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مزایای این طرح‌ها و بازگشت بنگاه‌های اقتصادی به چرخه تولید با توجه به صادرات، احیای تولید و اشتغال کارگران کشور است.

کد خبر 1729499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha