جنایات رژیم صهیونیستی مانع فروپاشی اسرائیل نمی‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت: جنایات این رژیم نمی‌تواند جلوی فروپاشی آن را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی، امشب در اجتماع بزرگ مردم اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم غزه  اظهار کرد: جبهه مقاومت بسیار هوشمندانه وارد شد و عملیات طوفان الاقصی توانست رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود، افزود: اسرائیل تاکنون به‌جز قتل‌عام و کشتار هیچگونه دستاوردی نداشته است.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت بدون عجله، دستپاچگی، شتاب، با هوشمندی و به هنگام و به اندازه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده است.

آیت‌الله کعبی، با اشاره به اینکه اسرائیل به تنهایی نمی‌تواند رقیب جبهه مقاومت شود، تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است، تصریح کرد: جنایات این رژیم نمی‌تواند جلوی فروپاشی آن را بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید آمادگی خود را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقویت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه سال جاری خاطر نشان کرد: انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ سیاسی محسوب می‌شود و هر رأی مردم مانند یک موشک نقطه‌زن به قلب آمریکا و اسرائیل است.

انتهای پیام/

کد خبر 1729523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha