مهاجرت معکوس راهبرد انقلاب اسلامی برای فروپاشی اسرائیل و آمریکاست

معافی گفت: راهبرد انقلاب اسلامی برای فروپاشی صهیونیستی اسرائیل و آمریکا مهاجرت معکوس است نه حمله به اسرائیل و صهیونیست‌ها، کشتار کودکان امتیاز نظامی ندارد اما حماس و غزه در میدان نظامی پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد مازندران  امروز ۲۸ مهر ماه، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری، ضمن عرض تسلیت اتفاقات اخیر در فلسطین، اظهار کرد: ما عصبانی و ناراحت هستیم اما  ابومهدی المهندس گفت که در شرایط بحران نیاز به عقل سرد و قلبی گرم داریم هیجان و احساسات نباید در جنگ بر قلب غلبه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه امروز جبهه و جریان مقاومت در اوج اقتدار قرار دارد، گفت:  نزدیکترین جریان به جریان عاشورا امروز در غزه در حال رخ دادن است و غزه با خانواده در حال جنگیدن است این فرهنگ عاشوراست.

معافی یادآور شد: در کتاب تلموز صهیونیست‌ها دستور شرعی برای کشتار جهان در دو بخش جنگ، کودک‌شی و سقط جنین بیان شده و آن را واجب می‌دانند، تا جایی که در تزریق قالب واکسن ۳۰هزار کودک در روستاهای اندونزی را عقیم کردند، ۶۵ سال ناتو در حال پشیبانی است، اما امروز برای ناتو و منوتو چه اتفاقی افتاد؟ در ضعیف‌ترین شرایط ممکن قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ادامه داد: بایدن در شرایطی آمد که امریکا بسیار ضعیف است هیچ کسی تهدید او را در دنیا جدی نگرفت، اسرائیل یک پایگاه نظامی است، شهرک‌ها شهرک‌های نظامی است خانواده‌ها همه شهروند سرباز هستند، از آنطرف جبهه مقاومت کجاست؟ ما در نبرد دوصحنه نظامی و غیرنظامی قرار داریم، کشتار کودکان هیچ امتیاز نظامی محسوب نمی‌شود اما در صحنه نظامی غزه و حماس پیروز شد، دوستان اسرائیل قدرت دفاع از او را از دست داده و برخی‌ها علیه او شدند.  

این مسئول با بیان اینکه حماس در حمله به رژیم صهیونیست ۱۵ شهید داده اما رژیم صهیونیستی ۲هزار کشته، هزار اسیر، با ۲۰۰ نفر دستگیری و ۳هزار و ۵۰۰ نیروی زخمی که وضع یک دوم آن‌ها وخیم است، در میدان روانی یک میلیون سرباز شهروند فرار کردند، سربازان گرسنه و فقیر ماندند.

وی اعلام کرد: راهبرد انقلاب اسلامی برای فروپاشی صهیونیستی اسرائیل و آمریکا مهاجرت معکوس است نه حمله به اسرائیل و صهیونیست‌ها، کابینه امنیتی اسرائیل امریکایی شد و شکاف عریض اطلاعاتی وجود دارد، نیروهای حماس ۱۰سال برنامه‌ریزی شد یک سال آمورش دیدند برای ۱۰ ساعت در یک روز عملیات کردند، ۱۰۰هزار نیرو هماهنگ شدند تا ضربه قوی به اسرائیل وارد کرد، ۳۰شهرک صهیونیستی تخلیه شدند و کانال ۱۴ رژیم صهیونیست به هیچ وچه برنخواهد گشت؛ سرزمین‌ها در حال پاکسازی است، جیش‌الوطن، فاطمیون، هشت‌الشعبی عراق وارد سوریه شدند جبهه مقاومت در شرایط پیروزی قرار دارد.

معافی خاطرنشان کرد: از طرفی نخست وزیر اسبق اسرائیل گفت جریان مقاومت کاری کرد منطقه و سران سنی شیعه شدند دنیا بر علیه اسرائیل و آمریکا قیام کرد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کد خبر 1729558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha