ترس دشمن از اتحاد «جبهه مقاومت» و «ملت های منطقه» است

محمدیان با تاکید بر اینکه اسراییل به دنبال جبران شکست در «طوفان الاقصی» نیست بلکه به دنبال پوشاندن این شکست است، گفت: ترس دشمن بخاطر اتحاد مثال زدنی «جبهه مقاومت» و «ملت های منطقه» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۸ مهر) ضمن تسلیت واقعه کشتار کودکان و زنان مظلوم در بیمارستان غزه اظهار کرد:
مستحضرید که در تمام جنگ ها حمله به مردم غیر نظامی، مناطق مسکونی، بیمارستان ها جزو جنایت جنگی به حساب می آید که در غالب جنگ ها رعایت نمی شود.  

وی با اشاره به یکی از افتخارات جنگ هشت ساله ایران به رهبری امام راحل که هیچگاه موشکی به مناطق مسکونی عراق اصابت نشد، گفت: در بیشتر جنگ ها و در بدترین حالات حمله به بیمارستان ها ممنوع است زیرا جزو نقاط امن شمرده می شوند.  

محمدیان افزود: در جنایت اخیر دیدید که رژیم کودک کش اسراییل با فجیع ترین شکل ممکن با سلاح تقدیمی آمریکایی ها به بیمارستان الاهلی حمله کرد و دل های مردم جهان را آزرد.  

وی این حمله را نشان دهنده شکست راهبردی رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: در جنگ های قبلی که در سوریه، لبنان و ... رخ داد، این رژیم کودک کش به دنبال این بود که زهر چشم از کشورهای اطراف خود بگیرد ولی اینبار به دنبال شکست مفتضحانه خود در «طوفان الاقصی» بود.  

محمدیان با تاکید بر اینکه اسرایل فقط به دنبال جبران شکست نیست بلکه به دنبال پوشاندن این شکست است، ادامه داد: اسراییل برای حفظ هیمنه نظامی خود در منطقه دست به هر کاری میزند و باید دقت کنیم که کسی که شکست خورده هر کاری ممکن است انجام دهد از این رو، مبادا این صحنه ها را که دیدیم ثبات قدممان متزلزل شود.  

وی با بیان اینکه اسراییل با جنایتی که در بیمارستان به راه انداخت نشان داد که در طوفان الاقصی چه ضربه مهلکی خورده است، گفت: از جمله اهداف اسرائیل در این جنایت ها، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم فلسطین و سپس جبهه مقاومت است.  

محمدیان با اشاره به اینکه قبل از این جنگ شاهد بودیم که اسرائیل در بعضی کشورهای اطراف مانند آذربایجان، کردستان عراق و ... به دنبال یک کریدور و راه ارتباطی جدید بود تا به اقیانوس آرام منتهی شود.  

وی به ترس دشمن بخاطر اتحاد مثال زدنی «جبهه مقاومت» و «ملت های منطقه» که از آرزوهای شهید قاسم سلیمانی بود اشاره کرد و ادامه داد: این اتحاد به زودی جان این رژیم اشغالگر را خواهد گرفت و ما می بایست با صبوری و مقاومت بتوانیم شجاعت و صلابت خود را نشان دهیم.

محمدیان اظهار کرد: ما از مرگ نمی ترسیم زیرا ما ملت شهادتیم و بسیاری ازین صحنه ها را در هشت سال دفاع مقدس دیده ایم.  

وی یادآور شد: ما بعد از جنگ هشت ساله تا کنون ۱٠ هزار شهید از جمله شهدای مقاومت، امنیت، مدافعان حرم، سلامت و... تقدیم کرده ایم در حالی که در عملیات کربلای ۲ و  ۵ بیش از ۲۰ هزار شهید داده بودیم.  

محمدیان به تصاویری که از صلابت و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس مخابره می شود اشاره کرد و گفت: این صحنه ها حقیقت «ما رایت الا جمیلا» است و نشان می دهد که دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.  

امام جمعه سنگر در ادامه سخنانش با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس اظهار کرد: اگر از طرف هر کسی، خود و غیر خودی،  خواسته و ناخواسته در فضای حقیقی و مجازی از کاسب، نمازگزار، مسئول و مردم و... هر کداممان حرفی و کلامی که در آن ضعف و شک و تردید را منتقل کند باید بدانیم که دشمن به دنبال همین است و ما هم در جبهه دشمن بازی کرده ایم.

محمدیان افزود: ضعیف کسی است که بیمارستان میزند، کودک میکشد و مناطق مسکونی را هدف حملات خود قرار میدهد وگرنه رهبر حکیم و شجاع ما نوید پیروزی بخش را به ما داده اند که اسراییل رو به افول است و مثل سابق نیست و این سخن رهبری برای ما حجت تمام است.  

وی خدا را شکر کرد که دشمنان اسلام را احمق آفریده و بیان کرد: ما هر چقدر هزینه میکردیم تا به دنیا بقبولانیم که رژیم صهیونیستی کودک کش بوده، مظلوم نیست بلکه ظالم است نمی توانستیم مانند حرکتی که خودشان انجام دادند اثر گذار باشیم.  

محمدیان اضافه کرد: هزینه های اسرائیل برای مظلوم نشان دادن خودشان است اما با ریختن خون شهدای این بیمارستان مشخص شد که چقدر در رسانه های خودشان دروغ گفته اند چرا که کودکان شهید سند مظلومیت ملت فلسطین و هار بودن سگ های صهیونیست شد.

وی، امام جامعه را دیده بان انقلاب دانست و ادامه داد: ایشان تا کنون هر چه گفتند محقق شد و مطمئن باشید این رهبر حکیم و آگاه ناخدای این حرکت عظیم است.  

محمدیان ضمن قدردانی از دولت آقای رییسی که غیورمردانه و شجاعانه در مقابل این رژیم ایستاده، تصریح کرد: نگاه دید و افق ما به عالم را باید دنیا بداند که با کربلا تنظیم کرده ایم، ازین رو دنیا بداند که ما ملت امام حسینیم و مظلومترین شهید کربلا نیز «علی اصغر» طفل شیر خواره بود که با شهادتش سند مظلومیت امام حسین(ع) امضا شد.  

وی اذعان کرد: ما به وعده خدا دلگرمییم و یقین داریم اگر محکم، استوار و با صلابت بمانیم نصرتش محقق خواهد شد.

کد خبر 1729583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha