افکار بیدار جهان فریب تبلیغات رسانه ای اسرائیل را نمی خورد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه افکار بیدار جهان فریب تبلیغات رسانه ای اسرائیل را نمی خورند، تصریح کرد: ما باید به هر نحوی جلوی این حاکمیت رسانه ای بایستیم زیرا ظالم همواره مغلوب هست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۸ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه این روزها شاهد خروش مسلمانان در سراسر دنیا هستیم، گفت: در جای جای ایران اسلامی هم مردم به میدان آمده اند و جنایات صهیونیست را محکوم می کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم آماده مبارزه با اسرائیل هستند و این فقط شعار نیست، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری صهیونیست ها باید از بی تاب شدن مسلمانان بترسند که دامان آن ها را خواهد گرفت.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه جنایات اسرائیل در غزه ظلم آن ها و همپیمانانش را ثابت می کند و بی جواب نمی ماند، اظهار کرد: حمله به بیمارستان و کشتن صدها زن و کودک آبرویی برای صهیونیست و آمریکا نگذاشته است.

حجت‌الاسلام نکونام بر برپایی جنگ روایت ها در کنار این جنایات تاکید کرد و ادامه داد: اسرائیل با داشتن رسانه های مختلف در دنیا به دنبال تحریف وقایع هستند تا فشار افکار عمومی را کم کند اما همه دنیا به دروغگویی آن ها پی برد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افکار بیدار جهان فریب تبلیغات رسانه ای اسرائیل را نمی خورند، تصریح کرد: ما باید به هر نحوی جلوی این حاکمیت رسانه ای بایستیم زیرا ظالم همواره مغ

لوب هست.

کد خبر 1729595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha