مراحل فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی آغاز شده است

امام جمعه شیروان گفت: حوادث اخیر در فلسطین نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است و مراحل فروپاشی کامل این رژیم منحوس آغاز شده است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیست جرثومه فسادی است که باید از روی زمین محو شود.

وی با بیان اینکه حمله به بیمارستان و بمباران خانه و مساجد و کلیسا و کشتن زنان و کودکان نشانه استیصال و ضعف است، خاطرنشان کرد: امروز مقاومت از هر زمان قوی‌تر و آماده‌ تر است، فقط دولت‌های اسلامی باید همراه با مردم خود در مقابله با این رژیم کودک کش متحد شوند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: جنایات صهیونیست‌ها در روزهای اخیر برگ رسوایی دیگر برای سازمان ملل، شورای امنیت، سازمان‌های حقوق بشر و مدعیان دفاع از کودکان و زنان بود که در چنین قضایای تأسف باری، سکوت کرده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: با امید به خدا، لطف الهی و قدرت پنهان، انسجام و وجدان جمعی مسلمانان و انسان‌های آزاده، قطعاً این دولت غاصب از بین خواهد رفت و مظلومیت مردم فلسطین نیز پایان می‌یابد.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: انباشته شدن اجساد مثله شده و بدون سر، صحنه‌های دلخراشی است که پس از بمباران سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی شهر غزه، دل هر انسانی را جریحه‌دار می‌کند.

وی تصریح کرد: جنایتی که در حمله رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه صورت گرفت، برای مسلمانان و هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیرقابل تحمل است، جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 1729645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha