برگزاری دوره تربیت مربی سرود با حضور 400 فرهنگی در گلستان

کابلی از برگزاری دوره تربیت مربی سرود دانش آموزی برای بیش از ۴۰۰ فرهنگی استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، موسی کابلی امروز (شنبه 29 مهر) در حاشیه آغاز برگزاری دوره تربیت مربی سرود دانش آموزی با بیان اینکه امروز دانش آموزان بیش از حد معمول گرفتار تنهایی، بازی های رایانه ای و فضای مجازی شده اند، گفت: در این راستا، تقویت فعالیت های شادی بخش گروهی، همانند سرودهای دانش آموزی نقش مهمی در تقویت روحیه جمعی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان افزود: پرداختن به فعالیت‌های آوایی علاوه بر تقویت ذهن و نگاه زیبا شناختی در دانش آموزان، از شکل‌گیری روحیه خشن و پرخاش جویانه در آنها جلوگیری می کند.

وی، تقویت مهارت های گفتاری، ایجاد شرایط رقابتی سالم و خلاقانه، زمینه سازی برای کشف استعدادها، شکوفایی، بالندگی و خودباوری را از دستاوردهای فعالیت‌های آوایی بیان کرد و گفت: برای دستیابی به این اهداف نیازمند تربیت مربیان حرفه‌ای هستیم.

کابلی اظهارداشت: نخستین دوره آموزشی سرود برای مربیان و معاونین پرورشی مدارس، کارشناسان فرهنگی هنری، مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی و معلمان علاقمند استان به صورت قطبی از صبح امروز به میزبانی کانون طه در گرگان و کانون شهید رجایی در گنبد برای بیش از ۴۰۰ همکار فرهنگی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی و دوره های تکمیلی نیز با حضور اساتید برجسته کشور برگزار خواهد شد، اظهارامیدواری کرد: در این دوره ها بتوان مربیان برجسته سرود در تراز رقابت‌های کشوری تربیت کرده و رتبه استان را در سطح کشور ارتقا داد.

کد خبر 1729646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha