دومین جشنواره سراسری «فجر تا فجر» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام کریمی از برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبرداد و گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد کریمی به خبرنگار  خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مدیرستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اهالی فرهنگ و هنر، فرهنگیان، مربیان و کلیه آگاهان به معارف دینی در حوزه کودک و نوجوان از مخاطبان این جشنواره هستند.
وی ابرازکرد: دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز در قالب های رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی و پویانمایی (اقتباسی) برگزار می شود.
حجت الاسلام کریمی به نحوه ثبت نام و ارسال آثار اشاره کرد و افزود: علاقه مندان باید آثار خود را تا تاریخ ۲۱ مرداد لغایت ۲۱ آذر سال جاری از طریق سامانه noor.namaz.ir ارسال کنند.
مدیرستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نتایج دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز ۵ بهمن سال جاری مصادف با میلاد با سعادت امام علی (ع) اعلام می شود.
خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶ تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی namaz.ir مراجعه کنند.
کد خبر 1729661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha