شورای نگهبان برکت نظام است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شورای نگهبان را حافظ احکام و دستاوردهای انقلاب و نظام دانست و گفت:شورای نگهبان برکتی برای نظام است که با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز (۲۹ مهر ماه) در نشست مسئولان دفاتر نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بویراحمد و اعضای هیئت نظارت استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی گوهر تابناکی است که خداوند بعد از ائمه اطهار، حکومت امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) و انبیا الهی به جامعه بشری و اسلامی هدیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شورای نگهبان را حافظ احکام و دستاوردهای انقلاب و نظام دانست و گفت:شورای نگهبان برکتی برای نظام است که با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شورای نگهبان با ظرفیت و وظیفه خود توانسته از انقلاب و نظام حفاظت و حراست کند، ضمن اینکه توقع مردم نیز همین است.

آیت الله حسینی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم همه توطئه‌ها، ترور و تهدیدهای ۴۴ ساله دشمنان در برابر فشارها زمین گیر نشده بلکه قدرت گرفته در برابر آمریکا و دیگر قدرت‌ها ایستادگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به انقلاب و نظام قدرت و قوت می‌بخشد.

وی تاکید کرد: انتخابات یک مرحله از مردم سالاری دینی بوده و مثل گذشته نیست که یک طبقه خاص بخواهد کشور را مدیریت کند، بلکه در همه قوای کشوری از اقشار مختلف مردم در مدیریت‌ها و تصمیمات کشور سهیم هستند.

آیت الله حسینی برگزاری انتخابات را نیز با مدیریت خود مردم دانست و افزود: باید تلاش کرد تا شور انتخاباتی و حضور حداکثری در انتخابات شکل بگیرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم این استان نیز با توجه به علاقه‌ای که به نظام دارند، در انتخابات مختلف مشارکت بالایی از خود نشان داده اند.

وی به ظلم‌هایی که در رژیم طاغوت بر مردم تحمیل شد و مردم در محرومیت به سر می‌بردند اشاره کرد و گفت: مردم هم اکنون به برکت نظام انقلاب شاهد رشد و پیشرفت در کشور هستند.

آیت الله حسینی حضور مردم در دوران دفاع مقدس انتخابات‌های گذشته با بیشترین نرخ مشارکت به نسبت جمعیت را یادآور شد و ادامه داد: امروز نیز مردم برای استقلال، آبرو و شرافت کشور حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با با اشاره به اینکه اعتماد مردمی نسبت به حاکمیت وجود دارد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان باید تلاش کرد زمینه‌ای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

کد خبر 1729687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha