عدم رویارویی با ورزشکاران صهیونیستی نشان از به رسمیت نشناختن ماهیت رژیم نامشروع اسرائیل دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین ورزشکارانی که در صحنه های ورزشی با ورزشکاران رژیم کودک کش اسرائیل به رقابت نپرداختند، گفت: این عملکرد ورزشکاران ایرانی یک راهبرد برای حفظ ورزش از انحرافات است همچنین این ورزشکاران تلاش دارند که بگویند صهیونیست ها را به رسمیت نمی شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در آئین تجلیل از فیض الله نفجم یکی از تکواندوکاران مازندرانی که در دوران ورزشی خود مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی قرار نگرفت به مناسبت هفته تربیت بدنی،  به تشریح تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و طوفان الاقصی را زمینه‌ای برای تسریع در روند نابودی رژیم غاصب و منحوس صهیونیسم برشمرد و اظهار کرد: کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه نوعی  وحشی‌گری جنون‌آمیز است که قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به استعدادها و ظرفیت های ورزشی مازندران، افزود: ورزش مازندران در بین استان های شمالی حرف اول را می زند و حق مردمان با استعداد این خطه از شمال کشور این که وزیر ورزش و جوانان از این دیار باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی مازندران، گفت: استعداد های خدادادی که در بین جوانان و نوجوانان استان وجود دارد موجبات درخشش نوجوانان و جوانان این دیار را در عرصه های ملی و بین المللی فراهم می آورد که اگر امکانات متناسب با استعداد ها موجود بود قطعا بیش از پیش شاهد درخشش ورزشکاران استان می بودیم.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار جذب اعتبار و امکانات ورزشی برای استان شد.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن ادای احترام به مقام شامخ هزار و۲۰۰ورزشکار مازندرانی، بیان کرد: اینکه پدیده ای مثل شهادت در جامعه ورزشی و پهلوانی دیده می شود نشان از اعتقادات قوی ورزشکاران و بی تفاوت نبودن این قشر نسبت به امنیت جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی ضمن تحسین ورزشکارانی که در صحنه های ورزشی با ورزشکاران رژیم کودک کش اسرائیل به رقابت نپرداختند، گفت: این عملکرد ورزشکاران ایرانی یک راهبرد برای حفظ ورزش از انحرافات است همچنین این ورزشکاران تلاش دارند که نشان دهند رژیم نامشروع اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ورزشکار باید اخلاق مدار، عفت مدار و ارزش مدار باشد، افزود: ورزش های باستانی و ملی نیز بیشتر باید مورد توجه باشد چرا که مروج ملی گرایی و منش پهلوانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش با توجه به زندگی ماشینی برای مردم یک ضرورت است، گفت: ورزش فقط در قالب حرفه ای دیده نشود بلکه باید زمینه ورزش همگانی فراهم شود.

کد خبر 1729710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha