بازخوانی قوانین حقوقی مورد توجه کارکنان یگان امداد باشد

حجت الاسلام زارعی گفت: پرسنل یگان امداد باید قوانین حقوقی به خصوص در بحث بکارگیری سلاح را همیشه مطالعه نمایند و همانند احکام نماز  بین الصلاتین، توسط کارشناس حقوقی یک ماده از قانون قرائت شود تا ملکه ی ذهن شود.  

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی- رئیس سازمان قضایی مازندران در دوره آگاه سازی حقوقی ویژه کارکنان یگان امداد شهرستان ساری ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان لطفی پور لرستانی و زرقام پرست از کارکنان خدوم یگان امداد اظهار کرد: با مطالعه وصایای این شهدا متوجه خواهید شد که چطو ر مظلومانه زیستند و در حالی که حتی حافظ قرآن بودند، به طرز مظلومانه توسط اشرار به شهادت رسیدند.  

وی با اشاره به تهدیدات علیه نیروهای مسلح، گفت: بعضا جسارت هایی در فضای مجازی و حقیقی علیه نیروهای مسلح مشاهده می شود که نشان از انتخاب راه درست شما در خدمت به مردم است که بی شک کلیه ی آحاد جامعه به داشتن چنین نیروهای مسلحی افتخار می نمایند.  

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه خشم دشمن به معنای انجام وظیفه درست نیروهای مسلح است، افزود: پرسنل یگان امداد باید قوانین حقوقی به خصوص در بحث بکارگیری سلاح را همیشه مطالعه نمایند و همانند احکام نماز  بین الصلاتین، توسط کارشناس حقوقی یک ماده از قانون قرائت شود تا ملکه ی ذهن شود.  

وی با اشاره به برخی از موضوعات پرونده ها گفت: مراقب فعالیت خود در فضای مجازی باشید و همانطور که میتواند با استفاده درست برای تبلیغ عملکرد مثبت نظام و خدمات نیروهای مسلح، جهاد تبیین را مورد توجه داشته باشید.

کد خبر 1729719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha