معرفی دستاوردهای کشور در نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها

طاهره رودباری با بیان اینکه هر غرفه نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها یک راوی دارد، ابراز کرد: در هر غرفه یک راوی نوجوان هست که محتواهای تبیینی دستاوردهای کشور برای بازدید کنندگان بیان می کند.

طاهره رودباری در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در حاشیه برپایی نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته ها، گفت: این نمایشگاه، محتوا محور است و دارای ۱۳ غرفه می باشد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری مهدی یاوران افزود: در این غرفه ها محتواهایی با مضامین آخرین دستاوردها و پیشرفت های کشور در عرصه های نظامی، کشاورزی، نفت، اقتصاد، پزشکی، بنیادی، هسته ای، نانو، هوا فضا، زیرساخت، سلول های بنیادی، امید به زندگی و امنیت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هر غرفه یک راوی دارد، ابراز کرد: در هر غرفه یک راوی نوجوان هست که محتواهای تبیینی دستاوردهای کشور برای بازدید کنندگان بیان می کند.

رودباری اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت ۱۰ روز دایر است و صبح ها از ساعت ۸ تا ۲ بعد از ظهر و عصر ها از ساعت ۴ تا ۸ شب دایر است.

مدیر موسسه فرهنگی هنری مهدی یاوران با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن جوانان را ناامید کرده، عنوان کرد: امروز دشمن با ابزار رسانه، دروغ پراکنی و ایجاد شبهات به دنبال ناامید کردن جوانان است و ما با برپایی این نمایشگاه و معرفی دستاوردهای کشور در عرصه های مختلف سعی داریم امید آفرینی کنیم.

وی یادآور شد: فعالیت های ما از سال ۹۶ از روستای ساغری جیرفت با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آغاز شد و در کنار این مهم، به مناسبت های ملی و مذهبی جشن هایی ویژه دختران نوجوان برگزار می کنیم.

رودباری اظهار کرد: پیش از این نیز دو نمایشگاه فرا زمان و فرا مکان «مثل محرم و حاج قاسم » را برگزار کرده ایم که مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته اند و امروز در واقع سومین نمایشگاه فرا زمان فرا مکان با رویکردی کاملا متفاوت از نمایشگاه های قبلی را در اینجا دایر کردیم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری مهدی یاوران گفت: جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان که این نمایشگاه با حمایت مالی آنها راه اندازی شده است، تشکر کنم.

کد خبر 1729731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha