آموزش و پرورش از نهادهای اثرگذار در  ترویج امربه معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش از نهادهای اثرگذار در ترویج فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: از این ظرفیت باید استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۲۹مهر) در جلسه هم اندیشی وهم فکری در راستای در راستای پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با حضور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان، رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان، دبیران شورای امر به معروف نواحی ۱ و۲ خرم آباد و شهرهای تابع خرم آباد که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: تبیین و ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر رسالت خطیری بر دوش همگان است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان افزود: اگر بخواهیم آثار امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه و خصوصا در بین جوانان و دانش آموزان مشاهده کنیم، باید مقدمات و وسایل اثر بخشی در وصول به آنان و امکانات هدایت جامع را فراهم نماییم.

وی عنوان کرد: مهم ترین و بزرگترین وسایل تاثیر قدرت و سازماندهی نیروهای آموزش دیده، متدین، مومن و جوانان پرشور و نشاط است .

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: آموزش و پرورش می تواند یکی از مهم ترین نهادهایی باشد که این فرایض را به نحو احسن آموزش دهد و جوانانی معتقد و با ایمان و مستعد به جامعه تحویل دهد جامعه ای که پایه و اساس آن اسلام ناب محمدی می باشد.

کد خبر 1729745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha